Bir sene boyunca ısrarla bana yazan çocuğun partisinde uyuyakalmıştım. Kendimi ateşlerin içine atmış sayılırdım fakat uyuyakalacağım aklımın ucundan dahi geçmezdi. Ama şimdi tek bir pişmanlık bile hissetmiyordum, o gece o eve giderek evimi bulmuştum.Şimdi kanyon ayının altında, bir hamağın üzerinde gülerek sallanırken yıldızlara hayallerimizi anlatacağım, güneşi şikayet edecek, seni ne kadar özlediğimden bahsedeceğim. Daha sonra evine geldiğim halde evimi bulamadığımı söyleyeceğim. Belki biraz üzülürler ama onlar da alışır yokluğuna.
Bir şarkıda bıraktım senin melodilerini, dönmeni bekliyorlar. Şimdi biraz daha gökyüzüne bakacağım ve haziran ayını anacağım. Çünkü her şey bir haziran gecesi başlamıştı.
•
selam :)
canyon moon karşınızda, kendisi on bölüm olmasını düşündüğüm çerezlik bir hikaye. bölümler uzun olacak tabii.
tesadüfen karşılaşan iki insanın arasındaki bağın kuvvetini, sevgiyi, güveni, aşkı anlatacak. tesadüfen karşılaşanlar öylesinedir algısını yıkan bir hikaye olacak.taelice yakıştırmıyorum, shiplemiyorum ama yazmaktan en keyif aldığım ikililerden biri olacağa benziyor. keyifle okumanızı diliyorum.
bu arada kanyon ayı derken bunu kastediyorlar:
bu tarz tepelik, taşlık alanlarda, kanyonda, ortaya çıkan ay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canyon moon • taelice
Fanfictiono gece hayatımın en güzel hatasını yaptım ve o partiye gittim. [ Lalisa Manoban x Kim Taehyung ]