----Lise Hayatı----

3.8K 20 0
                                    

Lise hayatımın başlarından beri hep bi fuck body'im olsun istemişimdir.

Ama karşıma hiç o zihniyette bir kız çıkmamıştı. Fakat bir gün çıkıcaktı karşıma biliyorum.

İlişkilerim ortalama 2-3 ay sürer ve cinsellikte çok ilerilere gitmeyi başarırım.

Aslında ben birşey yapmıyordum, sevgililerim azgındı.

Kaç CM? Kalın mı? Ne kadar sıklıkla masturbasyon yapıyosun falan filan...

Bunlar bir erkeği tahrik edici sorulardır, çünkü karşı tarafın istekli olduğunu gosterir.

Kızlar.. Biralar.. Clup lar.. PARAA ... Herşey çok güzel ilk başlarda ama bir süre sonra insan ciddi bir iliski istiyor.

17 li yaşlarıma doğru gözüm iyice kıza alkole paraya doydu. Lise 3 ün kış tatiline girdik, karne pek de fena sayılmazdı, eee karne iyi olunca bizimkilerin göğüsü kabarmıs, mutluluktan gözleri yaşarmıştı. Tabi karnenin güzelliği boşa gitmedi. İstediklerimin neredeyse hepsini aldılar, harçlığıma %100 yaptılar.

Babam beni yanına çağırdı ve ben hemen yanına gittim. Elinde bi mercedes dergisi. Yanına oturdum ve eliyle bir tanesini işaret etti.

Bunun modelini biliyomusun ?

Ve bende gülümseyerek

Evet c 180 ama çok hoşuma gitmiyor açıkcasi

Alaycı bir tavırla bana döndü ve

Hangisiymiş senin hoşuna giden bide senin zevkine bakalim.

Ben dergiyi aldım ve bakmaya başladım. Birkaç sayfa sonra..

İşte bu Cl 200

Küçük bir gülümsemeyle bana baktı

Sende ağızının tatını iyi biliyosun haa

Diyerek kafami koluyla sıkıştırarak başımı sevdi. Gülüştükten sonra tekrar hafif bir gülümsemeyle

Bak evlat seninle bir anlaşma yapalım. Sen üniversiteyi kazan ve ben sana istediğin arabayı alıyım. Nasıl fikir ?

Ben bunu duyunca birden heyecanlandım. Ne yapacağımı şaşırdım ve babama sarıldım

Sen o işi olmuş bil

Dedikten sonra hemen anneme babamla yaptığımız anlaşmayı anlattım oda çok sevindi.

Kış tatili bitmek üzereydi biran önce çarşı gezmelerini, arkadaş ortamını ve kız hayatını bitirmem gerekiyordu.

Son3 gün kala kendimi odama kitlemiştim adeta. Bütün dönem gördüğümüz konulari 3 günde gözden geçirmiştim. Çok hırslıydım. O araba benim olmalıydı.

Düşünsenize üniversitedesiniz.. Arkadaş ortamı muhteşem, kızlar, yaz, güneş .... Sonra o gemi gibi arabayla üniversitenin kapisindan giriyosunuz. Bütün gözler üstünüzde. O siyah film li camdan sizi goremiyorlar ve aralarında "Kim bu? Yeni mi geldi?" Diye aralarında konuşurlarken sen o arabadan iniyosun falan fişman. Kendimi biraz kaptırdım kusura bakmayin ..

-

Pazartesi günü geldi sonunda. Yumşak bir hava vardi yerde yarım merte kar. Okula herzamanki gibi söve saya gidiyordum. Okula girdim o lanet olası arkaslarimla selamlaştım. 17 yaşında olmalarına rağmen hepsi çoluk cocuk gibiydi, aralarında anlaşabildiğim 1 kişi vardi o da 2. donem başka okula gitmiş..

Okulun 3. günü oldu ve kantine giderken birden birşey fark ettim.

Aman tanrım....

Fuck Body {•×Δו}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin