•°•°•°•° Kız mı ? Araba mı? °•°•°•°•

3.2K 20 6
                                    

Aman tanrım o da ne ? Karşı sınıfa yeni bir kız gelmiş.. Güzeller güzeli.. Saçları, boyu posu kaşı gözü ... Resmen tutlmuştum başımdan aşşağıya kaynar sular döküldü resmen. Samıt gibi olduğum yerde gözlerim ona kitlenmiş bakıyordum. Sadece bakıyordum.

Yıllardır korktuğum şey başıma gelmişti. BEN RESMEN AŞIK OLDUM !!

Bir an göz göze geldik ben ne yapacağımı şaşırdım, hemen arkamı dönüp sınıfa giricektim. Döner dönmez arkadaşımla çarpıştım ve o hızla bir anda yere seriliverdim. Çok kişi görmedi tamam ama bütün hersey onun gözünün önünde oldu! Ben hemen kalkmaya çalıştım, arkadaşım da yardım etti tabi..

Sınıfa girerken şöyle bi göz ucuyla bakıyım dedim. Baktığımda belli etmeden gülmeye çalışıyodu.

Rezil olmuştum. Hiç tanımadığım birisine rezil olmustum. Kendimi içten içe yiyordum.

Ama bide iyi yanından bakın. Yüzünde gülümseme nedeni olmuştum .. Belki o da benden hoşlanmıstır? Olamaz mı ?

O benim gibi mal değil ki ilk defa gördüğü birisinden hoşlansın!

Bir şekilde onunla muhanbete girmem lazımdı. Bir şekilde yakınlaşmam lazımdı ve ben ne yapacağıma dair hiç birsey bilmiyordum. Okul bitesiye kadar bütün tenefüslerde onu gözledim. Onun sınıfında cok yakın kız kardeşlerim vardı. Onlarla selamlaşma bahanesiyle onu da görüyordum.

Akşam oldu herkes servisine bindi. Daha bizim servis gelmemisti hep 7-8 dakika gec gelir. Bizim servisle beraber bir tane daha servis geç gelirdi. Herkes evina dağıldı. Etrafimda 20-25 kişi var.

Birden onu gördüm ! O da bekliyodu. Acaba bizim servise mi binicekti değerine mi ? Deli gibi merak ediyodum. Orda kendi başına masum masum elleri üşümüş burnu kızarmış bi şekilde bekliyodu ve bir anda yine göz göze geldik.  Baktığımı fark etmişti bu sefer fena yakalanmıştım. Bana hafif bi gülümseme attı üşüyerek.

Utanmıştım.. Arkamı döndüm. Birkaç saniye sonra arkamdan birisi bana seslendi ..

Merhabaa

İnanamıyordum. Evet bu onun sesiydi. Çok heycanlandım kalbim bir anda çok hızli atmaya baslamisti. Arkama döndüm bozuntuya vermeden cevap verdim.

Selam
..
Nasılsın?
..
İyiyim çok iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın ?  :)
..
İyiyim bende teşekkür ederim. Bugün senin yere düştüğünü gordüm. Umarım biryerine bisey olamıstır ?
..
Haa o olay.. Yok bisey olmadı sadece bacağım biraz acıdı o kadar. Düsündüğün icin tesekkür ederim  :)
..
Çok mu acıyor bacağın ?
..
Yok okadar değil ama biraz sızlıyor

Dedim. Sonra bacagıma baktı baktı birden koluma girdi.. Çok şaşırmıştım. İçimde kelebekler uçuşuyodu havai fısekler patlıyodu resmen. Ben pek bozunya vermemeye çalıstım.

Benden destek alabilirsin.

Diyerek bana gulumsedi.  Normalde hic kekelemem ama biden koluma girice kekeleyerek

Ço ço çok teşekkür e e ederim.
..
Hava çok soğuk baksana kekeliyosun resmen

Diyerek guldu ve bende guldum. Cevap vermedim. Veremedim......

Tam o sırada servisler geldi. Acaba bizim arabaya mı yokda dığerine mi binicekti ?? Deli gibi dua ediyordum. Sormak o an hic aklima gelmemişti. Bizim servise binmeliydi! İşim daha kolay olucaktı. Hen daha çok yakınlaşma sansı olucakti hemde daha iyi tanıyacaktım. Arabalar yan yana durdu ve herkes yavaş yavaş ilerlemeye başladı.

Hangisine bineceğine dair hâla hiç bir fikrim yoktu.

Ve işte BİNDİ !! Hemde benim yanıma oturduu inanamıyorum !!

Servis 5 dakika sonra hareket etti. Bana dönüp birşeyler anlatmaya başladı. Ama dinleyemiyordum ki.. O gözlerinin içinde kaybolmuştum resmen .. Kulağımda hoş bir müzik çalıyordu sanki. Birturlu ne dediğini anlayamıyordum.

Bana baktı, kaşlarını hafif çatarak gülümsedi ama ben hala kendime gelemiyordum. Sağ eliyle yanaklarımı tutuu ve sağa sola salladı kafamı. Bir anda ne olduğunu anlamamıştım saf saf bakıyordum öyle..

Sen beni dinlemiyomusun bakıyım? Ne düşünüyosun okadar ?

Dedi bana bemde bir anda kendimi tutamamdım ve

Seni

Diyiverdim. Neye ugradigini sasirmisti. Bende bir anda ne dedim ben diye dank etti kafama hemen toparlamaya çalıştım...

Ya şeyy yani seni derken şeyi kast ettim... mmm ... Seni bizim mahallede birkaç kere gördüm gibi geldi de ondan yani

Ne kadar uğraşsam da nafile.. çok büyük bir pot kırmıştım artık. Anlamıştı. Yüzümün kıpkırmızı olduğunu hissediyordum resmen, ates basmıştı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fuck Body {•×Δו}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin