Bilinmeyen numara=B.N.
B.N:Selam
B.N.:Nbr??
Ela(siz):kimsin acaba..?
B.N.:WoW sonunda cevap verdin güzelim..
Ela(siz):nerden güzelin oluyorum bikere beni tanımıyosun lan kimsin sen sapık falanmı numaramı nerden bulduun..!!
B.N.:sakin ol baby seni tanıyorum vee numara konusunu bi kenara atalım dur yaa çok soru sordun güzelsin bu yüzden güzelimmsin.. ;)
Ela(siz):salak..! Nerden tanıyosun beni?
B.N.:kanıtlamamı istermisin yani seni tanıdığımı..?!
Ela(siz):bekliyorum..!
B.N.:bana bi soru sor cevap doğruysa tanıyorum iştee..
Ela(siz):tamam pek güvenilir değil ama deniycem Immm..
Benim saçlarımı tarif et..!?B.N.:"$@#$@&" Whatt bumu yani ben daha zor bişey bekliyodum sjfjdjfjfjf..!!
Ela(siz):heey tek sorum bu değil sadece kolay başladım sen kaşınıyomusuun?!?!
B.N.:yoo yoo tamam sustum sorunu cevaplıyorum:saçların kızıl renkte kısa ve perçeminde var ayrıca yeşil gözlü uzun boylu çok tatlı bi kızsın vee seni çok seviyorum güzelim..!
Ela(siz):senn.. senn.. manyaksın oha sen sapığın tekisin nerden biliyosun tümü doğru söylediklerinin..
Ela(siz):by
Ela(siz):.
B.N.:ne oldu şimdi sadece seni tanıyorum bi suçummu var oofff çok üzgünüm sadece seni seviyorum ÖZÜR DİLERİM..!!
(İLETİ GÖNDERİLEMEDİ KİŞİ SİZİ ENGELLEDİ)B.N.:BY../:
İLETİ GÖNDERİLEMEDİ KİŞİ SİZİ ENGELLEDİ)
(Ertesi gün ela okula gider olanları merveye yani en yakın arkadaşına anlatır merve şöyle tepki verir:knk bunu sana söylediğimi kimse bilmesin ama bunu yapan yan sınıftaki efe bana bunu yapacağını söyledi senden hoşlanıyomuş knk dedi fakat suratı asıldı bunu söylerken neyin var dedim iyiyim sorun yok..
Pki dedim ve sustum öğle arası için eve gidiyordum yürüdüm.. yürüdüm.. biri kolumdan tutum beni geri çekti kaldırıma..
Ve sonra seni seviyorum ela hemde çok dedi efeydi anladım fakat efenin sesi böyle değildi eve gelmiştim telefonu aldım ve..)0532 ... .. .. numaradan 4 msj..?
(Bunu yapan efe değil çünkü onun numarasını sapık anonim diye kaydegtim o zaman bu kimdi..)
0532 ... .. ..:slm güzellik
0532 ... .. ..:nabersin (muck;))
0532 ... .. ..huuhuuu..
0532 ... .. ..:üff güzelim bak iştee..
Ela(siz):sen kimsin be öküz bu nası asılmak mal git başımdan..!!!
0532 ... .. ..:wOw çok atarlıyız..!?
Sakin sadece dün kolunu tutan çocuk benim..!?$%&Ela(siz):git başımdan pislik
(Kullanıci sizi engelledi)0532 ... .. ..:yapma yaa ooff neden engell
(Ela efeye yazar..)
ELA(siz):benim aklımda soru işaretleri kaldı sana sorularım var heey..!!
(Kişi engeli kaldırdı (ela))
02.43 dakika sonra...
Sapık anonim:wow beni çok mutlu ettin çok saol tabiki hemenn sor bekliyorum
ne istersen cevapliycam yeterki mutlu ol seni çok seviyorum mutsuz görmeye dayanamam..:)Ela(siz):bişey sorucam 0532yle başlayan numaradan senmi yazdın bana..?!
Sapık anonim:hayır..!!
...son