S A T U

62 9 57
                                    

Vote lah komen lah yer uhmmm sedih aku cenni by the way...

17+

Ada....

Adalah...

Benda tak sepatutnya tuh....








" Claire !! " panggil hongjoong...

" Ye nak apa ??" tanya claire yang menuju ke bilik hongjoong...

" Nah amik nih mandi astu tuka baju " kata Hongjoong memberikan sepasang baju dan seluar kepada claire...

" Baju kau ker ? " tanya Claire...

" Yelah kitaorang mana pernah bawak perempuan lain atas kapal nih " kata Hongjoong...

" Jadi aku orang first ? " tanya Claire tak percaya...

" Yelah sebab tuh member aku yang lain semua jakun " kata Hongjoong..

" Kau tak jakun? " tanya Claire..

" Sikitlah dah lepasnih pakai baju yang besar besar sikit nih baju ketat ketat nampak habis body shape kau takut tak sempat seminggu kau duduk sini dah ada isi dalam perut " kata Hongjoong...

" Mana ada ketat ! " kata Claire yang cepat lari masuk ke dalam bilik air kerana pipinya mula membahang....

Selepas 15 minit...

" Alamak aku lupa nak ambik baju tadi lah...Haish bodo claire bodoh " desus hati claire...

Claire melilitkan kain tuala di badan lansingnya itu lalu membuka pintu sedikit untuk melihat keadaan di luar....

" Alamak apa dorang berlapan buat kat sini.... " desus hati claire dia menutup pintu semula dengan perlahan....

" Lama pulak si claire ni mandi " kata Yunho....

" Tulah cer sapa sapa panggil dia kot lah pengsan ker " kata San....

" Claire oh claire lamanya mandi " kata Wooyoung mengetuk pintu bilik air tersebut....

" Uhmmm claire dah siap t-tapi "

" Tapi apa ? " tanya wooyoung...

" Baju tertinggal dekat luar " jawab claire....

" Ouh...Keluar jelah pakai dekat luar " kata Wooyoung...

" Gila apa nak pakai baju depan lapan orang lelaki " kata Claire...

" Alah nanti biasa lahtuh , keluar jer " kata Wooyoung...

" Taknak ! Uyongg tolonglah ambikkan baju claire " pujuk claire dengan nada lembut...

" Alah keluar jelah kitaorang janji tak tengok ! " kata Mingi sambil mengangkat tangannya tanda dia berjanji....

Claire sigh....

" Janji eh kalau tak claire cungkil mata korang " kata Claire...

" Ye janji " kata mereka berlapan...

" Ikut pada keadaan " kata mereka berlapan lagi dengan nada bisikan....

" Payahlah bila kau kena culik dengan laki yang gatal nih " desus hati claire...

Claire membuka pintu dengan perlahan dia menjengukkan kepalanya keluar untuk melihat samada ahli ahli pirate king menutup mata atau bohong....Kelapan lapan mereka menutup mata menggunakan tangan apabila claire membuka pintu tersebut...

" Jangan buka mata eh " kata Claire...

Dia berlari ke arah katil dan mengambil bajunya lalu dia berlari dengan berhati hati semula masuk ke tandas...

♛⏭𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙱𝙾𝚈 : 𝙿𝙸𝚁𝙰𝚃𝙴 𝙺𝙸𝙽𝙶 [ 𝙰𝚃𝙴𝙴𝚉 ]⏮♛Where stories live. Discover now