08

346 103 64
                                    

Jungkook: Sape mencarut dekat aku lagi aku tembak! 💣🪓

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkook: Sape mencarut dekat aku lagi aku tembak! 💣🪓


—————



"Hae Eun Yeon."

Namanya dipanggil lalu Eunyeon terus bangun dari tempat duduknya. Dia tersenyum manis seketika kepada jururawat sebelum menolak pintu bilik hospital itu.

Seusai pintu ditolak, mati terus senyumannya sewaktu memandang seorang doktor yang sedang bersiap sedia menunggu kedatangannya.

Kim Taehyung..

Dari balkoni apartment rumahnya dia memandang segenap bandar yang sibuk di bawah. Susu pisang Nilofa diteguknya pada tengah-tengah malam ini.

Perkara siang tadi kembali bermain difikiran. Dimana orang yang dicari-cari selama ini akhirnya memunculkan diri semula.

Walaupun sebagai imej baharu iainya Dr. Kim yang sombong dan angkuh, namun itu tetap dapat membuatkan dia sedikit sebanyak rasa bahagia.

Seusai pemeriksaan ultrasound dilakukan, doktor yang baru bertugas disini ataupun lebih dikenali sebagai Dr. Kim itu, membuka stethescope yang dipakainya,

"Kandungan okay sihat. Cuma jangan stress dan berfikir banyak sangat. Banyak rehatkan minda dan fokus untuk menjadi ibu nanti," katanya lalu mengambil tempat di tempat duduknya semula.

Eunyeon perlahan bangun dari katil dan memandang Taehyung.

"Kalau tak ada apa-apa lagi, puan dah boleh keluar sekarang," katanya lagi dengan membiasakan 'puan' kepada Eunyeon, bahasa yang lebih formal di hospital.

Eunyeon menunduk seketika sebelum memandang Taehyung semula. Lelaki itu sedang menatap skrin komputer di hadapannya.

"Ermm Taehyung.. kalau awak tak keberatan, boleh kita jumpa sekejap waktu rehat awak nanti?" Soalnya.

Taehyung yang tadinya hanya menaip sesuatu di komputer itu berhenti seketika. Dia mengalihkan wajah kepada Eunyeon dengan riak wajah yang biasa dan serius.

"Maaf saya sibuk dan tak rehat."

Jawabnya sebelum mengalihkan semula pandangan kepada komputer.

Eunyeon mengeluh seketika. Taehyung nampaknya sekarang lebih dingin jika nak dibandingkan dengan dulu.

Dia faham. Kerana dia kenal Taehyung itu macam mana.

Taehyung mungkin tidak mahu bertentang mata dengan dia lagi memandangkan dia sudah sah menjadi isteri orang. Ditambah lagi bila hatinya patah teruk dulu kerana Eunyeon yang mahu putuskan hubungan mereka dan memilih Jungkook.

Dan Eunyeon pula, dia terpaksa memutuskan ini semua kerana rahsia kandungan antara dia dan Jungkook itu berjaya diketahui Tuan Jeon, appa Jungkook. Nak tak nak, dia terpaksa memilih Jungkook juga dan tinggalkan Taehyung.

[OG] The Kisser ▫️ jjkWhere stories live. Discover now