Merhaba. Nasılsınız?
Uzun zamandır yazmayı planlayıp sürekli ertelediğim bir mektup serisi. 14 tane mektup var, günü gününe yazılmış mektuplar. Böyle değişik bir konu için üzerinde epey düşünmüştüm. Ayna'nın soru cevap kısmında yeni kurgu gelecek mi diye sormuştunuz, yeni kurgular ve değişik şeylerle karşınızda olacağım yol arkadaşlarım. Bu 14 mektubu sizlerle birlikte yazacağız.
Dediğim gibi; bu bir kurgu değil. 14 tane mektup sadece. Belirli tarihlerle yazılmış ve içinde şifreler olan mektuplar. Her bir mektup bir şifre, bu şifreleri sizinle birlikte çözeceğiz. Ve mektupların sonunda mektupların hepsinin neden yazıldığını, yazılış amacını ve mektubun kim tarafından niçin yazıldığını öğreneceksiniz. Burayı yazarken ben bile heyecanlandım. Benimlesiniz değil mi?
Mektup yazarken multiye şarkı eklememi isterseniz eğer, eklerim. Bence şarkısız olsa daha iyi olur gibi. Mektuplar sonuçta, biraz gerçekçi olsun istiyorum.
Karakter isimleri yok. Sadece mektubun yazılış tarihi, yazılış saati olacak, ki bu önceden yazılan mektuplarda da vardı, bende ekleyeceğim birkaç ufak ayrıntıyı. Modeller de yok, istediğiniz şekilde hayal edebilirsiniz. Ben kişilerin dış görünüşlerini birkaç yerde belirtirim ama 14 Mektup'ta asıl önemli olan dış görünüş değil, hisler. Ve mektup yazmanın epey eskidiği bir çağda neden mektup yazılmış olması, üstüne üstlük neden 1, 2 tane değil de 14 tane mektup?
Bunların hepsinin cevabını alacağız hep birlikte. Ben elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım, sık sık yazmaya çalışacağım. Üzerinde epey düşündüğüm bir konu olduğu için yazarken bunu hissetmem, hissetmekten de öte bunu yaşamalıyım. 14 Mektup bittikten sonra size bir sürü sürprizim olacak, birçok yeni kurgu ve değişik çalışmalar yapacağız.
Benimlesiniz değil mi?
Hepinizi öpüyorum.
Beklemede kalın, yol arkadaşlarım.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
14 MEKTUP.
Non-Fiction14.05.2018, Siyah giyinen adamlar. Siyah giyinen adamlara özenirdim hep. Kendi karanlıklarının içinde olanlara. Karanlık iyidir, insanı gizler. En büyük suçlar karanlıkta işlenir, acılar gerçeğe karanlıkta kavuşur. Şimdi söyle, biz ne zaman kavuşaca...