سوهۆ ئیلۆی لێ وەرگرتم و وتی (من ئەوە ئەکەم ..)
لەو کاتەیا دڵم زۆر بەقورسی لێی ئەدا ، هەناسەم تەنگبوو چونکە من تەنانەت ناتوانم وەکو هاوسەرێکی باشبم بۆ ئیلۆ من ڕێگەم پنادرێت هاوسەری خۆم هەڵگرم؟
.
.هەرچۆنێک بێت ویستم سەر سەیارەکەبکەوم و لەوێ لە گەڵی بم بەڵام بیکهیون وتی ( دیۆ .. تۆمەیە نەکا لەوێ حاڵت تێک بچێت ...)
دواتر سەرکەوت و ئەوان ڕۆشتن وە ئەوەی بە تەنها مایەوە منم ....
.
.
.
.
.
.elo pov
کاتێک چاوەکانم کردەوە هەستم کردئەو شوێنەی لێیم ماڵەکەمنیە واتا ماڵەکەی دیۆ بەڵێ ئیستا ئەوێ ماڵی من و دیۆیە وایە؟
زیاتر سەیری شوێنەکەمکرد ئەوە ژوورێکی تر بوو کە زیاتر بابەتی پزیشکی لێ بوو .. وە کیتی لە لامەوە خەوی لێ کەوتووە لەسەر کورسیەک ... پێم وابێت ئێرە نەخۆش خانەیە ...
ئێرە زۆر شاهانەیە لەوانە نەخۆشخانەیەکی گران بێت بیرم کردەوە بۆچی دیۆ لێرە نیە ؟!!ویستم هەستم سێری دەرەوە بکەم ڕەنگە ئەو لە دەرەوە بێت وە ئەو منی هێنا بێت بۆ ئێرە کاتێک حاڵم تێکچووبوو، بەڵێ پێش ئەوەی ئاگام لەخۆم نەمێنێت هەستم بە ئازار ئەکرد وە ئارەقەم ئەکرد ڕەنگە سەرمام بوبێت..
هەستام بەرەو دەرگاکە و بە هێواشی ڕۆشتم و دەرگاکەم کردەوە ڕێگەم نەدا کیتی چاوەکانی بکاتەوە ....
ڕۆشتمە دەرەوەی ژوورەکە بەڵام کەسی لێ نەبوو کەس لەدەرەوە نەبوو ....لەوانەیە دیۆ ڕۆشتبێت شتێک بکڕێت یان دەست شۆر .....
ئەو دەستەی بەر شانم کەوت لە بیرککردنەوەکەم لە دیۆ دەری هێنانم ...بە خێرایی ئاوڕم بۆ دایەوە گەر دیۆ بێت بەڵام ...
نا ...
وتم ( سڵاو سیهون سڵاو کای ...) بە بزەیەکی کەم(چی ئەکەیت لە دەرەوە ئیلۆ ئەبوایە لە ژوورەکەت بیت با ماندوو نەبیت ...) کای وتی کاتێک خۆی و سیهون هەردوو قۆڵەکانیان گرتبووم و هەوڵیان ئەدا بمخەنەوە ژوورەکە ...
بۆیە زۆر بە خێرای پرسیم( ئێ من چیەکەم لێرە کوا دیۆ؟)....
بۆ ماوەیەک بێدەنگ بوون....
بەڵام دواتر سیهون بێدەنگێکەی شکانت بەگۆڕینی بابەتەکە(ئیلۆۆ تۆ نەخۆشیت ئەتەوێت شتێکت لێبێت و دواتر من شێت بم دواتر هەوادارە جوانەکانم وازم لێ بێنن ها ؟؟ ... جارێ بڕۆ سەر جێگاکەت پشو بدە دواتر قسە ئەکەین..) وتی لەکاتێکا بە خێرای منی پاڵ دەدا بەرەو ژوورەکە..
لەسەر جێگاکە دای نیشاندم و کیتیش بە سەیری سێری ئەکردم بۆیە لێم پرسی (بۆچی ئاوا سێرم ئەکەیت کیتی؟) بەڕاستی پرسیارێکی زۆر لە مێشکم بوو بۆ یە پێم باش بوو لە وێوە دەست پێ بکەم ...
(تەنها لەو بڕوایە نەبووم دوای هەفتەیەک چاوەکانت بکەیتەوە بۆیە .. ببورە گەر بە سێرکردنەکانم بێزارم کردبوویت..) وەڵامی دامەوە وەلە بەشی کۆتایی قسەکانی بزەیەکی بچوکی پێ بەخشیم ..
ئااا نەفرەت من هەفتەیەکە نوستووم ....
(سیهون دیۆ لەکوێیە ئەو باشە؟؟ ئەمەوێ بیبینم )
بە سیهونم وت لە کاتێکا توند دەستەکانیم گرتبووئەمتوانی بێ وەڵامی لە چاوەکانی ببینم واتا پێم وایە نەی ئەویست وەڵامم باتەوە ...
(ئەو لای ئێوە ئەمایەوە؟ ... من بۆچی ئەو هەموو ماوەیە نوستووم؟..) پرسیارەکانم یەک لە دوای یەک ئاراستەی کرد بەو هیوایەی وەڵامم باتەوە..
(ئیلۆ تۆ لە هۆش خۆت چوبوویت ... بەهۆی نەبوونی ژەمی تەواوت لە ڕۆژەکانتا ... سەرماتببوو
وە بە هۆی لاوازی بەرگری جەستەت..)سیهون دەستەکانی لە دەستم دەر هێناو هەردوو شانەکانی گرتم لە پێشم لەسەر ئەژنۆیەکی دانیشت و هەوڵی هێمن کردنەوەیئەدام لە گەڵ قسەکانی وە بەردەوام بوو..
(دیۆ ... ئەو لە لای ئێمەنەمایەوە چانکە ئەیویست بە تەنها بێت دوای ئەوەی بە تەنها قسەی لەگەڵ تاو کرد .... واتا ئێمە نازانین باسی چیان کرد بۆیە مەپرسە باشە؟)تاو گەڕاوەتەوە !! ئەهــ بەڕاستی بیری ناویم کردبوو ..
(ئیلۆ ئێستا پشوو بدە تاوەکو پزیسکت بۆ بانگ ئەکەم باشە ؟،،، با بزانین ئێستا چۆنیت لەگەڵ ئەو هەموو قسەیەت ....) کای بابەتەکەی گۆڕی بە قسەکانی دواتر چاوێکی داگرد کە وایکرد پێبکەنم ...
ئەو زۆر شیرینـــە ....
لەسەر ڕێگاکەی دەستی بە پشتی سیهونا هێنا تاوەکو لەگەڵی بڕواتە دەرەوە .....
بۆیە تەنها من و کیتی لە ژوورەکە ماینەوە ...
لە کـــەشــــــێکی چـــاوەڕوانــیـــــدا .....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ببورن جەماعەت ئەزانم زۆر چاوەڕێتان کرد ...
بۆیە سۆ سۆ سۆریییی🥺ئەتوانم داوای شتێکتان لی بکەم؟؟؟؟🙃
هەندێک ئەکتیڤم بەرزکەنەوە ئەکتیڤ دارماوە 😶
زۆرم بیر ئەکردن 😭😢
ببورن ئەزانم زۆر کەمە بەڵام کاتم ئەوێ تا بتوانم دووبارە شت بنوسمەوە وایە؟
لە مەودوا زۆر هەوڵئەدەم زۆرتر بنوسم لەبەرئەوەی زۆر چاوەڕێتان کردیان زوو زوو پۆست ئەکەم ...
زۆۆۆۆۆر زۆۆۆر لۆڤ یووووووووو😍💕😭💕💞😘😚
YOU ARE READING
IF YOU LOVE ME (ڕاگیراوە تا کاتێکی نادیار)
Romanceئەم چیڕۆکە باس لە کچێک ئەکات بەناوی ئیلۆ کە لە خۆشەویستیەکی پڕ لە ترس ئەژی... دیۆ : تەنها ... تەنها گەر تۆ منت خۆش بویستایە ........ نوسەر : زازا Start. : 20/6/2019 end . : .................