פרק 10 - יופי, לכולם יש כוחות על. או שלא.

33 3 2
                                    


מכירים את המצב הזה שאתם כל כך מתרגשים ממשהו וכל מה שבא לכם לעשות זה לעלות ולרדת במדרגות חמישים פעמים לכל כיוון? זו בדיוק הייתה התחושה של זואי כשהיא הצליחה להביס את אחד מהלוחמים המוזרים שתקפו אותם.

טוב, למעשה, תחושה הזו התגנבה אל ליבה עוד הרבה לפני, עוד בשיחה שלהם עם הלוחמים,שבה היא הרגישה צורך בלתי מוסבר להתפרץ ולשאול את הלוחמים למה לעזאזל הם צריכים לבוא איתם (כאילו, באמת, הם התפרצו עלינו עם החליפות התואמות והמוזרות שהם לובשים משום מה, שלא לדבר על הנשקים שלהם, והם עוד מבקשים מאיתנו לבוא איתם לאן שזה לא יהיה? מה הם חושבים לעצמם?). אבל היא לא יכלה להתאפק אחרי ההצלחה שלה עם הלחימה. היא הרגישה שהיא נועדה לזה, ומשום מה, המבט המבולבל והמופתע שעל פניו של הלוחם, שראה אותה זזה במהירות ומרתקת אותו לרצפה כעבור כמה דקות (טוב, עם קצת עזרה של רייצ'ל, אבל זה עדיין נחשב), גרם לה לסיפוק ולהנאה. היא מאוד התרגשה מהעובדה שהיא הצליחה לעשות משהו, שהיא התחילה לעשות דברים במהירות רבה יותר, עד שאיכשהו, היא מצאה את עצמה רצה משם. ברגע שהיא הבינה את זה - שלא היה יותר מכמה שניות לאחר מכן - היא נעצרה והסתכלה סביבה. היא לא שמעה את הקולות של הלוחמים, לא של הצוות ולא של אף אחד שהיא ידעה על קיומו בתוך היער. היא הבינה שהיא הייתה רחוקה משם. רחוקה מאוד.

היא התחילה לחשוב על התרחישים האפשריים שיכלו לגרום לדבר כזה לקרות:

אחד, לא לגמרי לא סביר, זואי לא שמה לב שהיא עשתה משהו ממש לא בסדר ורייצ'ל נפנפה בשרביט שלה והרחיקה אותה משם כדי שלא תהרוס להם עוד יותר.

שתיים, זואי רצה משם ועברה בתוך שער קסום שהוביל אותה ליער זהה אבל שאין בו אף אחד.

שלוש - והאהובה על זואי - היא פשוט ממש מהירה, אבל ממש מהירה. כל כך מהירה שהיא הצליחה לרוץ רחוק מספיק מהמקום מבלי שאף אחד יראה אותה.

המחשבה על אופציה מספר שלוש העלתה חיוך על פניה של זואי. וככל שהיא המשיכה לחשוב על זה, היא מצאה עוד סיבות למה היא הגיונית: היא מאוד אהבה לרוץ - ואם זה משהו אבולוציוני אז זה מאוד יעיל, זה גם יסביר איך הוא הגיע לקצה השני של היער כשהתעוררה. אבל היא החליטה לא להתעמק בזה עכשיו, בגלל שיש לה כמה חברים שצריכים עזרה. היא החליטה לרוץ חזרה, אבל הפעם, היא בחנה כל צעד וכל מקום שהיא רצה בו. אין שום שער בין מימדי שיכול היה להוביל אותה אל יער אחר, אז היא פסלה את האפשרות השנייה. היא שמעה את הקולות שלהם מדברים כמה שניות לאחר מכן, והופיעה ליד אחד העצים שהיו קרובים אליהם. לשמחתה, הם הצליחו כבר להביס את רוב הבחורים, ונשאר להם רק אחד להפיל. היא התחילה לחשוב מה היא יכולה לעשות, ואז עלה לה רעיון. מה עם גורם ההפתעה?

היא חייכה. היא מצאה לא רחוק משם מקל עבה וגדול, לקחה אותו, ורצה בשקט אל מאחורי הלוחם האחרון. היא התקרבה אליו בשקט, ולפני שהוא הספיק להסתובב היא נתנה לו מכה חזקה באחורי הראש, שגרמה לו להתנדנד מעט וליפול על הרצפה, מחוסר הכרה.

להרוג את השליטWhere stories live. Discover now