• Cap 1: o vară obișnuită

16 4 2
                                    

E o dimineața nebună de vară, toată casa e pe dos, deoarece plec la bunici!Totul era aproape  pregătit, intră mama în cameră și îmi dă muzica mai încet!
-Hai,Lore ,ești gata?
-Da,totul e pregătit, mai am doar să-mi pun încărcătorul si căștile!
-Ok,hai ,în 5 minute sa fii jos, si te rog nu mai trage de timp....
Zâmbesc stingher si puțin vinovat, mereu trăgeam de timp....Mama iese si închide ușa, în acel moment imi sună telefonul! Era Ami, cea mai bună prietenă a mea si verisoara mea,noi am crescut împreună și eram de nedespartit.
-Hei girll,spune-mi că ai plecat că nu mai pot,sunt super nerăbdătoare să te văd...parca am așa emoții:)
-Hei, în 5 minute plecăm,nu știu dacă ne vedem in seara asta dar sper că ne vedem curând .
-Off, Așa-i nu ne vom vedea în seara asta. Oricum să te știu eu aici este foarte important.
Se aude vocea mamei strigând:Hai Lorelay,ești gata?
-Daaa,sunt gata!..Ami, trebuie să închid pt că plecăm,pupici...
Ma mai uit odată prin toată camera, verific si cobor .Îmi pun bagajul în mașină și plec către o aventură la care nu m-as fi gândit niciodată .
În mașină îmi pun căștile si ma gândesc la toata viata mea până în prezent....
Nu am avut una tocmai normală, am crescut împreună cu bunica mea de care sunt foarte atașată ,părinții mei fiind plecați în străinătate. Aceștia când s-au întors în țară, au avut multe conflicte în care eu eram de obicei la mijloc ,din cauza asta sunt o fată foarte timidă.Tatăl meu m a părăsit plecând cu noua lui soție mai tânără în altă țară, mama pleacă de asemenea pentru a-mi oferi o viață fără lipsuri. Însa nu-și dă seama că cel mai mare lips este chiar ea. Cu toate aceste gânduri adorm. Ma trezesc la Nini,mama mamei mele cu care nu prea a avut o conexiune până în acum.
Aceasta ne arată camera, foarte încântată de prezenta noastră la ea, deși nu voiam să arat ,mi se citea pe chip nemulțumirea . Eu îmi doream să fiu la Maria ,mama tatălui meu ,dar nu se putea asta ,deoarece după divorț mama nu se mai simțea bine acolo iar eu nu voiam să o supăr. Ne am instalat la Nini, însă eu nu prea ieșeam din casă, stăteam mai mult singură, ascultam muzică și dormeam. Nici nu prea vorbeam, doar dacă eram întrebată, cu mama mai vorbeam inainte de culcare.
Într-o seară mama imi propune să mergem la Maria împreună, mă ridic foarte fericită și plecam cu fratele ei pe care eu nu-l suportam. Odată ajunse, Maria ne întâmpină fericită la poarta vine și mă ia in brate exclamand fericită:
-Loree,puisorul meu ,ce bine în pare că te văd!izbucnind în plâns de emoție și fericire
-Și eu mă bucur că te văd. spun cu vocea tremurând de emoție.
Stam toate 3 la discuții până se face seară,deodată mama se uită la ceas si spune :
-Este foarte târziu, pierdem autobuzul Lore
-Chiar trebuie să plecăm??Off..... bine ,ma uit către Maria si spun plină de încredere:
-Ne vedem in curând!
Ajungem in stația de autobuz, iar deodată se opresc doi băieți lângă stația de autobuz .Era un băiat ,Mars împreună cu un prieten. Amândoi pe motociclete roșii strălucitoare, își dau căștile jos în același timp ,Andre o ia în fața, iar Mars se uită către mine , zâmbește și pleacă. Mama surprinde scena.
-Hmm, se pare că ai un admirator.
-Cinee?
- Mars ,l-ai văzut cum s a uitat!
-Ce? spun fără să mă gândeasc.Nu exista așa ceva, ce-ai pățit mama?
Ea râde și imi spune la ureche:
-Se uită în spate așa că nu te întoarce!
Încep să zâmbeasc involuntar, si ma uit cu coada ochiului la el.
Seara aceea trecu, mama mai deschidea subiectul dar eu negam o apropiere între mine și acel băiat.
Peste câteva zile plec la Ami, este ziua Deei, aceasta face 19 ani ,iar eu împreună cu Ami ii plănuiam o surpriză .
Ajung la poartă unde sunt întâmpinată de toată familia în special de Ami, care era super încântată si iubitoare. După o întâlnesc pe Hellen, mama lor ,si aceasta era foarte fericită.
-Doamne, Lorelay ce dor mi-a fost de tineee.Dacă mai stai vreodată atât de mult fără să ne vizitezi, te tund!
Eu incep să râd...
Mai stăm puțin de vorbă după incepem sa pregătim petrecerea .....
Eu umflu boloane de zor ,când deodată la usa apare Klaus, fratele fetelor. Îl iau in brate, si l strâng tare.
-Gata dragă, ai venit în sfârșit pe la noi?
-Daa, de mult așteptam momentul ăsta.
Petrecerea a decurs minunat, toată lumea s a distrat!După ce au plecat invitații ,eu si Ami ne am demachiat la baie unde cânta telefonul meu iar muzica a fost oprită de o notificare...
Eu mă uită curioasă și rămân uimită.Era Mars, baiatul motociclist, care îmi zambise cu câteva seri în urmă. Îmi dă un mesaj simplu pentru mine și pentru el, momentan:
-Bună 🤗
....................
Dar noi nu știam că de aici incepe aventura

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La un mesaj distanță Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum