Çok korkuyorum. Bay Tom beni odasına çağırmıştı. Ne diyecekti acaba. Kesin bir şey yapmışımdır. Aklıma kötü şeyler geliyordu.
Koridorda yavaş adımlarla Bay Tom’un odasına ilerliyordum. Tırnaklarımı ısırdığımı fark ettim. Ne zamandan beri ısırıyordum bilmiyorum.
Bay Tom bizim hocamız olur. Kendisi iyi birisidir ama çok çabuk sinirlenir. Yaşlı olmasına rağmen bilgedir. Çok iyi bir hocadır.
Bay Tom’un odasına geldiğimde ayaklarım titriyordu. Kapının önünde biraz bekledikten sonra cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım ve içeri girdim.
‘’ Hoş geldin Skylar.’’gülüyordu. Galiba yanılmışım.
‘’Merhaba. Sizi görmek ne kadar güzel Bay Tom.’’ Dedim aynı yüz ifadesiyle.
Bay Tom sırıtarak ‘’ Seni buraya neden çağırdığımı merak ediyorsundur. Lafı fazla uzatmayacağım. Skylar özel bir hastamız var. Onunla sadece senin ilgilenmeni istiyorum. Hastamızın adı Trisha . Bilgiler bu dosyanın içinde Bugün bu konu hakkında çalışacaksın. Yarın hastamızla görüşeceksin. Rapor yazıp bana ver.’’
İnanamıyorum. Çok şey istiyor. Anlamadığım şey bu hastayla özel olarak niye ben ilgileniyorum.
‘’Bay Tom bu hastayla özel olarak niye ben ilgileniyorum?’’
Gülümseyerek cevap verdi. ‘’Çünkü sen başarılı , çalışkan birisisin. Senin yapacağın işi çok merak ediyorum.’’ dedi. Gülerek odadan dışarı çıktım.
Hocam beni bu kadar çok beğenmesine şaşırdım.
Odama gidip bu konu hakkında araştırma yaptım.
Çok yoruldum. Biraz mola verdim.
Yanıma Jessica’nın geldiğini gördüm. ‘’Merhaba.’’ dedi en sevimli halini kullanarak.
Bende gülerek ‘’Merhaba.’’ dedim.
Jessica’yla yeni tanışmamıza rağmen iyi bir kız.
Biraz konuştuk. Sonra Jessica işine döndü.
‘’ Merhaba. Siz Skylar olmalısınız.’’
Kafamı kaldırdığımda yakışıklı bir oğlan duruyordu. Gözlerime inanamıyorum. Bu kimdi acaba.
‘’ Evet benim. Siz kimdiniz.’’ kibar olmaya çalışıyordum.
‘’ Ben Zayn Malik. Bay Tom beni size yönlendirdi. Annemin dokdoru bundan sonra sizmişsiniz. Annemin adı Trisha.’’ gülmüyordu . Çok soğuk bakışları vardı.
‘’ Evet. Nasıl yardımcı olabirim?’’ dedim bende ona soğuk bir ifadeyle.
‘’ Annemin durumunda bilgi istiyorum.’’ Dedi.
Ben annesiyle ilgili her şeyi anlatırken Zayn’in telefonu çaldı ve apar topar gitti. Bu kendini ne zannediyordu. Onun için iş saatimden fazla süre ayırmıştım. Ama onun yaptığı şeye bak. Bari bir haber verseydin. Yakışıklı erkekler hep böyle oluyor zaten.
*Merhaba! Bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz. :)