Sabah uyandığımda saate baktığımda çok geçti. Kahretsin! İşe geç kalmıştım.
Üstümü değiştirip evden çıktım. Çok geç kalmıştım. Eminim Bay Tom bana çok kızacaktır.
Hastane benim evime yakın olmaması çok kötü. Bu nedenle işime metro ile gidiyorum.
Tren istasyonuna geldim. Gişe bölümünden biletimi aldım. Çok yoruldum. Bir yere oturdum. Yanıma bir adam geldi. Şapkalıydı. Yüzünü göremedim ama çok korkunç görünüyordu. Onu incelerken tren geldi. Adamda benimle birlikte kalkıp trene bindi.
Adam trende bu sefer benim karşıma oturdu. Bu sefer adamdan gerçekten de korkmaya başlamıştım. Adam başını kaldırdı ve bana dik dik bakmaya başladı. Daha sonra sırıttı ve tren durduğunda indi.
Adamın ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Çok garipti. Deli galiba.
Sonunda hastaneye gelmiştim. İçeri girdiğimde Bay Tom’u karşımda gördüm. Bana çok kötü bakıyordu. Gözlerinin içine bakamıyordum. Onun kalın sert sesini duyduğumda irkildim.
‘’ Nerde kaldın? Saatin kaç olduğundan haberin var mı?’’
‘’ Özür dilerim. Ben…’’ cümlemi tamamlamadan konuşmaya başladı.
‘’ Seni dinlemek istemiyorum. Bir daha olmasın.Hemen işinin başına dön.’’
Bana çok kızdı. Onu daha fazla kızdırmadan işimin başına gittim.
Çok acıktım. Telefonla yemek siparişi verdim. Yemeğim gelene kadar Trisha hanımın dosyalarını inceliyordum. Durumu çok kötüydü.İyileşmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Bugün Trisha hanımın kontrolü vardı. Saat on birde gelecek. O zamana kadar işim yok. Saat on. Hastanenin karşısında ki kafe de bir şeyler içeceğim.
Buraya her zaman gelirim. Çok güzel bir yer.
Bir masaya oturup kahvemin gelmesini bekledim. Dışarıyı izliyordum. Kahvem gelmişti ve bir yudum aldım. İçimi ısıttı.
Bura da bir sürü iyi ve kötü anım vardı. Her zaman annemle buraya gelir sohbet ederdik.Jacksın beni burada aldatmıştı. Hiç unutmuyorum. Hala gözümün önünde canlanıyor. O kızı benim yerime seçtiğine inanamıyorum.
Eski anılarım yeniden canlandı. Saatime baktım. Saat on buçuğu geçiyordu. Hastaneye dönemem gerekti. Hesabı ödedim.
Bayan Trisha’yı bekledim.
‘’Merhaba Trisha hanım. Nasılsınız?’’
‘’İyiyim kızım. Sen nasılsın?’’
‘’Bende iyiyim, teşekkürler. Uzun bir zamanın ardından sonra sizinle görüşebildik.’’ Dedim
Trisha hanım çok tatlı iyi bir hastamdı. Onu iyileştirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Trisha hanımı muayene odasına aldım ve geren işlemleri yaptım.
Trisha hanımın durumu iyi değil. Biran önce ameliyata almalıyız. Bu durumu Trisha hanıma söyleyemezdim. Ama bir yakınına söylemeliydim.
Bay Tom’un yanına gittim ve Trisha hanımın ameliyat olması gerektiğini söyledim. Bay Tom daha beklememiz gerektiğini söyledi.
Çok yorgundum. Evime gitmek için can atıyordum. İş saatime az kaldı. Biraz sabretmeliydim.
Sonunda evime gelmiştim. Üstümü değiştirip yatağımda Laptop ile film izliyordum. Çok güzel oluyor.
Kapı çalıyordu. Bu saatte kim olabilir ki? Kapıya doğru koştum ve açtım.
Gözlerime inanamıyorum. Bu benim babamdı. Onun burada ne işi var? Küçük bir şok geçirdim. Birbirimize bakıyorduk. Hiçbir şey diyemedim. Dilim tutulmuştu.
‘’Kızım.’’ Dedi. Bana kızım dedi.
Hala hiç bir şey diyemedim. Konuşmaya devam etti ‘’ Biliyorum. Şu anda şaşırdın beni karşında görünce. Seninle konuşmaya geldim.’’
‘’ Benim senle konuşacak hiçbir şeyim yok. Bura da ne işin var senin. Ben senin gözünde kızın olabilirim ama sen benim babam değilsin.’’ Çok kızgın ve şaşkındım. Benim evimi nasıl buldu? Neden geri geldi? Karısı nerede? Aklımda bir sürü soru vardı.
‘’ Senden özür dilemeye geldim. Affet beni. Çok büyük hata yaptım. Lütfen konuşmama izin ver.’’ Bana yalvarıyordu. Bu laflarını duyunca iyice sinirlendim.
‘’Sen hangi yüzle benim karşıma geliyorsun. Defol git. Beni rahat bırak.’’ Diyerek kapıyı yüzüne kapattım.
Hala şoktaydım. Ağlayacaktım. İnanamıyorum. Çok kötü oldum. Babamın huyunu ben çok iyi biliyorum. Beni rahat bırakmayacak. Beni geri almak için elinden gelen her şeyi yapacaktır.
Bütün gece boyunca ağladım.
Merhaba! Yeni bölüm geç geldi. Bu bölümler sıkıcıydı ama diğer bölümler çok güzel olacak. Bu bölümü umarım beğenmişsinizdir. İyi okumalar. Oy vermeyi unutmayın. J