Bugün Pazar. Çok mutluyum. İş yok. Çalışmak yok. Bay Tom’un çenesini çekmek yok.
Bütün gün boyunca yatağımda dizi izleyeceğim ve yemek yiyeceğim.
Yemek almak için mutfağa gittim. Dolabı açtığımda hiçbir şey yoktu. Dolaba boş boş baktım. Acıkmıştım. Markete gidip alışveriş yapmalıydım. Ama hiç bir şey yapmak istemiyordum.
Açlıktan ölmek istemiyorum.
Telefonumu aldım. Dışarısı çok soğuk olduğu için kalın şeyler giydim. Bize en yakın markete gidecektim.
Annem keşke yanımda olsaydı. Şu anda nefis yemekler yerdim. Annemi üniversitenin başlarında kaybetmiştim.
Babam ise annem öldükten sonra bana hem annelik hem de babalık yapacak sanmıştım. Ama o üvey anne getirdi. Yeni karısı da beni istemediği için birlikte yurt dışına taşındılar. Eğer babam yaşıyorsa ( benim baba sandığım kişi) karısıyla çok mutlulardır.
Markete gelene kadar dondum. Marketin içi sımsıcacıktı adeta anne kucağı gibi.
İhtiyaçlarımı aldım. Markete gidip de abur cubur almamak olmaz. Ben her zaman bir yere girdiğimde çikolata alıyorum. Çikolatasız asla yapamıyorum.
Eve geldiğinde soluk soluğa kaldım. Binanın merdivenleri beni öldürüyor.
İlk işim yemek yapmak oldu. Marketten aldığım yumurtalarla omlet yaptım. Annemin ve benim en sevdiğimiz kahvaltı omletti.
Yemeğimi yerken aklıma Perşembe günü benle görüşmek isteyen oğlan geldi aklıma. Çok yakışıklıydı. Ukala, kendini bir şey sanıp ortada dolaşan oğlanlara benziyordu. Gözleri, bana bakışı çok etkileyiciydi. Eminim ki kızlar sinek gibi etrafında uçuşuyorlardır.
Telefonumun çaldığını duydum. Caitlyn arıyordu. Telefonu açtım.
‘’ Günaydın.’’ dedi bağırarak. Bende aynı şekilde günaydın dedim.
‘’ Bugün işin varsa iptal et. Seninle alışverişe çıkıyorum.’’ Dedi.
Hiçbir yere gidecek halim yoktu. Beni planım farklıydı. Bütün gün boyuca evde oturup dizi izlemekti.
‘’ Hiçbir yere gidecek halim yok.’’ Dedim dudak büzerek.
‘’ Banane benimle geleceksin. Sen gelmesen ben seni getiririm. Yarım saate kadar sendeyim.’’ Dedi. Ben tam konuşacakken telefonu kapattı.
Şimdide alışverişmi yapacağız. Caitlyn alışverişi çok severdi. Her kız gibi oda alışveriş yaparken kendinden geçer. Bende alışverişsi seviyorum. Ama bazenleri çok sıkıcı oluyor. Erkekleri anlıyorum.
Mutfağı toplarken kapının zili çaldı. Gelen Caitlyn’di.
Kapıyı açar açmaz üstüme doğru atladı.
Caitlyn her şeye rağmen pozitif bir insandı. Gittiği yerlere neşe saçıyordu. Caitlyn olmasaydı belki ben böyle mutlu olamayacaktım. Beni o hayata bağladı. Ona hayatımı borçluyum.
‘’Seni çok özledim. İşler yüzünden hiç görüşemiyoruz.’’ Dedi.
Evet gerçektende işe girdiğimden beri görüşemiyorduk.
‘’Aynen. Seni çok özledim. Gel içeride konuşalım.’’
İkimizde salona geçip koyu bir sohbete daldık. Eski geçirdiğimiz anılarımızdan konuştuk. Bana hayatına giren erkeği anlattı.
‘’Sana bir şey diyeceğim.’’ Dedi dudağını ısırarak.
‘’ Tamam. Kötü bir şey mi oldu.’’ Dedim endişeli bir sesle.