KARİZMATİK MAFYA

1.6K 41 4
                                    

Sabah erkenden kalkmak çileydi

.Kendi isteğimle olsa bile. Yataktan

ayaklarımı sarkıtıp duvarla kısa bir bakışma yaşadık.16 buçuk yaşındaki bir kıza göre fazla yetenekliydim resim konusunda galiba o yüzden gôrsel bölümü seçmiştim.Lise3.sınıfa geçiyordum.

Tam 2 hafta sonra.Maceradan uzak, dünyadan uzak asosyal biriydim.Asosyal bir kız olmamın tek nedeni

şu pabucumun dünyasındaki gereks

iz insanlardı.Annemin"melike melek yüzlü kızım hadi kalk"diye tekrar bağırmasıyadı.Saçımı kaşıyarak odamdan çıktım ve banyoya doğru ilerledim."hey ben gircektim banyoya"diye bağıran abime dil çıkararak"bu gün şanssız gününde olmalısın çünkü ilk ben kaptım abiş"dedim ve tekrar dil çıkararak banyo kapısını kapattım."sıkıyosa bir daha çıkart lan dilini...anne ya bir şey de şu kızına 16 sı bitiyo. 17 yaşına gircek halâ dil çıkarmalar falan olmuyor yani"

banyonun aynasında abimin taklidi ni yapmaya başlladım"sokoyoso bor doho çokor dolono.onno yo bor şoy soylo 16 yoşo botoyo 17 yoşono gorocok holô dol çokormolor folon olmoyo yono"
aynadaki halime kıkırdadım her zaman böyleydim bozuntuya vermezdim...Banyodaki işim bitince saçımı baştan sağma bir şekilde örgü yaptım.Ben o filmlerdeki kızlar gibi atkuyruğu veya topuz yapamazdım.Küçüklükten beri saçımı örerdim ben...

"Annee "

"efendim meleğim"

"gözlüğüm nerede bu gün lens kullanmak istemiyorum"

" komidinin üstünde melek"

Gözlüğümü komidinin üzerinden alıp gözüme taktım.Odama girip kapımı kapattım.Dolabı açıp siyah rockcı elbisemi,siyah desenli kilotlu çorabımı,siyah kovboy botlarımı giydikten sonra siyah kapşonlu deri ceketimi üzerime geçirdim.Aynanın karşısına geçip ilk ördüğüm şaçlarımı açıp. Açık kestane kahvesi saçlarımı taradım.Hafif dalgalı şaçlarımın arasındaki mavi perçemleri maşa ile iyice dalgalandırıp salık bir şekilde bıraktı.Parfümümü sıktıktan sonra rimel sürdüm,dudaklarımın kurumaması içinde dudak nemlend

iricimi sürdüm ve kalem parfümüm aldım.Telefenumun kabındaki para. bana büyük bir ihtimalle yeterdi zaten..

"annecim bu gün erkenden çıkmam lazım.Hem izmiri de tanımış olurum.Ankaradan gelip buraya alışmak zor."

"tamam melikem dikkat et kendine kuzum."

"tamam anne"

diyip evden dışarı adımımı attım. Evimiz annemin tamda istediği gibi müstakil evlerden di...İki katlı bahçeli şirin.Telefonuma kulaklığımı taktım ve güzel bir radyo müzik kanalında durdum.pink-try çalıyordu bu kadına aşıktım. O kadar içtendiki onun gibi güçlü bir rockcı. olmayı hayal ettiğim bile olmuştu...

Alışveriş merkezine değilde sahile gelmeyi tercih ettim nede olsa Ankara deniz yoktu.Ve bu eşsiz manzarayla rock müzik daha iyi gidiyordu.Ruhumun arınıp temizlendiğini hissediyordum.

TAYLOR MOMSENı da seviyordum.Fakat Pink. benim için her zaman bir başkaydı...Elim dizimde düşünen adam ın pozunu almış denize bakarak otururken bir kurt köpeği yanıma geldi be bana bakarak kuyruk sallamaya başladı.

Şirin değildi tam aksine hırçın duruyordu şimdiden bu köpeği sevmiştim.Tasmasına dokundum ve üzerinde yazan ismi okumaya başladım.

"black..merhaba black sahibin nerde senin?"

biri ıslık çaldı fakat black in beni bırakmaya niyeti yoktu.

"sahibi benim...köpeğimi alabilir miyim?"

Merhaba yorum ve votelerinizi bekliyorum.umarım beğenmişsi
nizdir ...

KARİZMATİK MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin