1- Преди спасението

25 2 0
                                    

Преди да мина по същество ще ви представя моята предишна версия. Тази преди спасението...

Мая, на 16 години, без никакви приятели, (като изключим кучето ми- Арчи, което колкото и банално да прозвучи беше единственият ми и най-добър приятел) обект на подигравки заради телосложението ми. Как да го обясня.... Не съм много пълна, но съм и далеч от това да бъда слаба, което винаги е било мой и както изглежда проблем на останалите. Но причините за подигрвки не спират до тук, продължаваме с това, че винаги съм имала особен интерес към четенето и писането и имам различен стил на музика, с които се отличавам от останалите. Не ме разбирайте погрешно- чудесно е да се отличаваш от тълпата, защото си своя собствена личност, която не зависи от разбиранията и интересите на останалите, но понякога е изморително да видиш как не се вписваш. Не веднъж съм се опитвала да се променя, за да се харесам на хората, което признавам не беше най-добрата идея на света, но бях наистина отчаяна.

Та... Да обобщим- Нещастно, самотно момиче на 16 години, неспособно да завърже контакти и приятелства като цяло. Недоволно от телосложението си, което е и една от причините за постоянни подигравки. Отличаваща се от връстниците си, или както много хора ме наричат " Странна птица" или " Дебела откачалка", очевидно според тях това е дефиницията за различен...

Сега една подробност, която по- напред във времето ще играе наистина важна роля- аз не винаги съм била без приятели. Конкретно, в детската градина имах най- добра приятелка на име Мира, с която продължихме своето приятелство до втори клас, когато тя стана най- добра приятелка с друго момиче и аз останах съвсем сама, при положение, че си имах само нея. Тогава започнаха и подигравките... Това беше преди. Преди един училищен следобед, който промени всичко...

Това беше първа глава. Хареса ли ви? Втора идва съвсем скоро. Извинявам се за всякакви грешки. Не забравяйте да коментирате и гласувате, значи много.❤💕

СпасенаWhere stories live. Discover now