≾7≿

4.4K 408 37
                                    

_

Uzun masada stüdyo sakinleri toplanmış ve en kısa zamanda başlayan boks maratonu hakkında konuşuyorlardı. Bu süreçte ise stüdyo tamamen yenilenmiş ve göz alıcı bir binaya dönüştürülmüştü. En iyi boksörler olarak; Jeongguk, Namjoon ve Chanyeol. Antrenör olarak; Seokjin ve Baekhyun. Stüdyo sahibi olarak ise Kim Taehyung masada yer alıyordu. 

"İlçe seçmelerinde Jeongguk sayesinde birinci olduğumuz için maratonu girmiş bulunmaktayız. Elimizden geldiğince diğer şehirlerden gelen rakiplerimizi alt etmeye çalışacağız. Bu nedenle yaşadığımızı Seul'u temsil edip ülke yarışmalarına girebileceğiz."

Seokjin kısaca yapacaklarından bahsettiğinde herkes pür dikkat onu izlemişti. Masa sessizdi ve bu kesinlikle yeni stüdyo sahipleri Taehyung'tan kaynaklıydı. Şimdi orada Hoseok olsaydı masada konuyu alaya alıp gülebiliyor olabilirlerdi.

"Amaçlarımızdan biri de canlarımızın fazla yanmamasına dikkat göstermek."

Baekhyun her zamanki gibi hassasiyetliğini ortaya koyarken kimsenin zarar görmesini istemiyordu. Kim olursa olsun, bu onu üzerdi. Çünkü masadaki herkes onun arkadaşıydı. Chanyeol hariç tabi.

"Bitti mi?"

Masaya oturduklarından beri ilk defa Taehyung konuştuğunda hepsi onun derin sesinden ürpermişti. Baekhyun ise başlı başına yürüyen stresti. Mavi saçlının sesini duymasıyla daha da gerilmişti.

"Evet." diyerek cevapladı onu Seokjin.

"O zaman eğlenmeye ne dersiniz?"

Herkes şaşınca masadaki Taehyung'a bakarken o masanın altındaki şarabı çıkarmıştı. Kendisine bir bardak alırken masadakilere şaşkınlığını koruyordu. "Hadi ama! Neden herkes far görmüş tavşan gibi bana bakıyor? Özellikle sen Jeongguk. Sen tavşana benziyorsun ve bu şirin."

Jeongguk kendisine edilen iltifatla daha da çok ağzı açılırken Seokjin boğazını temizlemiş ve gerçekten de yanındaki tavşana benzeyen kişinin ağzını kapatmıştı. Jeongguk kendisine gelirken kafasını iki yana sallamıştı. O bu değildi ve biraz dan tamda olduğu gibi davranacaktı.

"Bizim için sorun yok Bay Kim."

Herkes kendisine uzatılan bardağı içecekken Namjoon Jeongguk'u durdurmuş ve alayla sormuştu. "Sen reşit misin Kook?" Jeongguk yüz hatlarını düzeltmiş ve ciddiyetle Namjoon'a cevap vermişti. "Benimle uğraşma hyung. Reşitim ben."

Masadakiler kıkırdarken Taehyung şarabından bir yudum almıştı. "Kaç yaşındasın?" Jeongguk kendisine yönlendirilen soru ile ilk beş saniye Taehyung'a boş boş bakmıştı. Sonrada cevap verebilmişti. 

"Yirmi bir."

Taehyung kaşlarını indirip kaldırarak anladığını belirtirken şarap bardağını tekrardan dudaklarına yerleştirmişti. Jeongguk bir süre daha ona bakarken saçlarının çok fazla güzel olduğunu düşündü.

Neler yaşayacağını bilmeden sadece düşünmeyi seçti.


_

Boxing Fan × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin