Vesti nu prea bune

62 5 0
                                    

Ok parca Universul pur si simplu nu vrea sa ma leg de cartea asta!
Recent miam curatat telefonul si nu stiu dc,dar Wattpad imi baga o groaza de virusi in telefon si NU E OK!
Multe aplicatii nu imi mai merg bn si telefonul meu functioneaza la viteza melcului!
De asemenea,am ramas fara idei,si nu exista nicio aplicatie buna de memeuri din tot AppStore-ul!
Nici nu vreau sa inchei spunand ca acesta chiar ar fi ultimul capitol,dar nici ca pot sa continui asa!O sa merg cu telefonul sa vad ce naiba fac cu el deoarece am incercat sa dezinstalez Wattpad o data si tot numi mai merge ok,ma gandesc sa ma apuc de alte proiecte.Nu o sa inchei cartea aceasta atat de usor!Nu prea o sa postez deloc des si nu va pot spune o data anume in care o sa ma apuc din nou de facut memeuri,o sa merg cu telefonul la un expert si o sa vad ce pot face,si la fel cum am spus nu prea mai am multe idei si nici aplicatiile necesare!Dar [REPET].  NU INCHEI CARTEA!
O sa fiu prezent pe Wattpad,dar cred ca nu o sa mai postez pe aceasta carte foarte des!O sa fac alte carti insa![Sper]
Nu stiu daca o sa va placa,vreau sa vad ce efect o sa aiba!O sa incerc sa fac lucruri bune de data asta!
Dar pana atunci,o sa ne mai vedem!
Ohhh doar nu credeati ca scapati asa usor de mn nu?;)
Nu uitati sa va mai uitati peste alti creatori de memeuri si alte carti!Puteti sa vedeti cateva la mn in lista de lecturi!Uitativa la alea daca vreti!
Pana atunci eu sunt Eliezer si nu uitati sa zambiti😁 Salut!

Memeuri amuzanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum