Öncelikle merhaba civcivler, bu gün sizlere karantinada izleyebileceğiniz 3 film söyleyeceğim. Ama öncelikle şunu söylüyüm. Ben bu önereceğim çoğu filmleri ve dizileri netflixte izledim. Googleda da bulabilirsiniz ama netflixte üyeğiniz varsa bulmak daha kolay olur.
1:HARRY POTER(Film)
KONUSU:Annesi babası öldürülen Harry Poter adlı çocuk bir aile tarafından bakılıyor ama dışlanıyor. Bir doğum gününde bir adam gelip ona büyücü olduğunu söylüyor ve onu bir büyü okuluna götürüyor. Ve orada maceralar yaşıyor.
BENİM FİKİRLERİM:Filmi izlerken bir sürü duygu yaşadım. Bazen ağladım, bazen güldüm, bazense şaşırdım. Film 7 seri. Ama 7. Serisi 2 kısım. Film gerçekten harikaydı. Zaten defalarca ödül almış bir filmden bahsediyoruz. Size filmin 7 seriden oluştuğunu söyledim. Şimdi bu 7 seri neymiş bakalım.
Harry Potter 1 Felsefe Taşı
Harry Potter 2 Sırlar Odası
Harry Potter 3 Azkaban Tuzağı
Harry Potter 4 Ateş Kadehi
Harry Potter 5 Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Harry Potter 6 Melez Prens
Harry Potter 7 Ölüm YadigarlarıGerçekten çok güzel bir filmdi. Kesinlikle öneririm.
2-La Casa de Papel(Dizi)
KONUSU:Kötü insanlarla dolu bir grup büyük bir soygun için bir plan yapıyor. Ve o soygun gerçekleşiyor.
BENİM FİKİRLERİM:Karantina boyunca izlediğim en iyi dizilerden biriydi. Toplam 5 sezon, 5.sezonu yakında geliyor, kesinlikle izleyinnn.
3-PİYANİST
KONUSU:Bir yahudu piyanistin dışlandığı zorlu hayatı.
BENİM FİKİRLERİM:Gerçekten harika bir filmdi, izlerseniz asla pişman olmazsınız. Bunu çoğu yerde bulabilirsiniz, cidden harikaaaa.
SELAM CİVCOŞLAR. 🐣🐣GECİKME YÜZÜNDEN ÖZÜR DİLERİM. BU GÜN PİKNİĞE GİTTİK, O YÜZDEN GECİKME OLDU. O YÜZDEN KUSURA BAKMAYIN. NEYSE. OY VERİP O NARİN ELLERİNİZİN YAZDIĞI YORUMLARI ATMAYI UNUTMAYIN. YENİ BÖLÜM CUMARTESİ SAAT 15.30 DA GELECEK. GÖRÜŞÜRÜZZZZZZ, SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️