Dewamke

199 21 89
                                    

Gardaş diğer bölümde sana önermediklerimi falan gösterdim. Şimdi tavsiye ettiklerimi göstercem.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Büyücüler

Chang'e: Bu heronun o kadar çok özelliği var ki... Buff, lord, kaplumbağa çalma da Hanzo ile yarışır. Tek başına lordu hızlıca alabilir. Laneleri kolayca itebilir. Kuleleri rahatça tutabilir. Ultisiyle yargı dağıtır. Mesela takımca geriye düştüğünüz zaman kendisi oyunu tutabilir. Bu heroyu banlamazsanız emin olun hata yaparsınız.

Lunox: Aga kızda çok şey var. Can yenilemedir, güzle hasar vermedir,  ölmesi zor bir çar.

Harith: Aga 5v1 herosu. 2. yeteneğiyle kalkan kazanması, ultisiyle harika kombolar yapması, oyunu taşıma özelliği olması...

Fasha: Kuş olup lanelere kolayca yetişmesi, lordu, kaplumbağayı çalabilmesi,kaçabilmesi,ultisiyle güzle hasarlar vermesi, stan atması...

Esmeralda: Aga buna tek girmeyin. Çar ölmüyo mübarek. Kahin alınca ayrı bir güçlü oluyor. 2. yeteneğiyle kalkan da kazanıyor. 5v1 herosu. Neden banlanmıyor gerçekten hiçbir fikrim yok. (Epik ligi) Kullanan da yok mübarek. Öneririm. Ayrıca bu heroyla rakip ormanı çekinmeden kesebilirsiniz.

Kagura: Şemsiyesiyle yargı dağıtır.
Ulti kullandığında harika hasarlar verebilirsiniz. Kolayca kaçabilirsiniz.

Cecilion: Bunu biliyorsunuz  anlatmaya gerek yok.

Luo Yi: Aga tam sürpriz herosu. Gerçekten oyun basında da sonunda da güzle hasarı var. Tf için harika bir çar. 

Valir: 2. yeteneğiyle birçok heroyu kantırlıyor. İdeal bir hasarı var. Tankı da güzle döver.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Suikastçı

Ling: 5v1 herosu. Oyun sona kaldı mı durduramazsın. Tflerde çok işe yarıyor. Affetmiyor abi. Ağzına ağzına vuruyor.

Selena: Ünlü stancı ablamız. Yolla böcüğünü beleş kill (saflaştır işkence aq). Haritayı hükmediyorsun. Kolayca kaçabilirsin. Tflerde çok iş yapmaz ama hasarı çok iyidir. Ayrıca ormanı çok kolay bir şekilde alır.

Lancelot: Bağışıklık kazanman ayrı, kaçman ayrı, tfde iş yapar. Yani iyi bir hero kullanabilirsiniz.

Hayabusa, Natalia ve Helcurt'ta tflerde işe yarar.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Savaşçı

Leomord: Ultisiyle yargı dağıtır. 5v1 herosu, tfde iş yapar.

Jawhead: Ormanı hızlı döner. Pusu kurması çok normaldir. 2. yeteneğiyle rakibi sizin yanınıza atabilir hatta sizi rakip baseye götürürse şaşırmayın. :D Tflerde iş yapar diyemem yapmaz da diyemem.

Yu Zhong: 5v1 herosu ejderha ölmüyo
aq. Can çalması yüksek. Güzle dürter. Tflerde çok iş yapar.

Hilda: Bunun ultisi yaşatmıyor. Tflerde iş yapar diyemem ama yapmaz da diyemem.

Chou/Badang: Attığı yumruklarıyla tfde iş yapar. Ölmeleri o kadar kolay değildir. Laneleri kolayca tutabilir.

X Borg/ Thamuz: İkisi de ölmüyor. Tflerde çok iş yaparlar. Laneleri kolayca tutabilirler.

Masha: Tam lord almalık hero. Takımınız tfde iken çaktırmadan lordu alabilirsiniz. Tflerde iş yapmaz.
Ormanı hızlı döner. Rakip ormanı çekinmeden kesebilirsiniz.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Tank

Bunların hepsi tfde iş yapar;
Lolita, Atlas, Khufra, Akai, Hylos, Tigreal
Bunlarda sadece ulti kullanarak oyunu gg yapabilirsiniz.

Uranüs: Kendisi tank değilde daha çok üst lanede savaşçı moduyla oynuyor.  Tflerde iş yapar. 2. yeteneğiyle hem kaçıp hem de can yenilemesi ayrı birşey. Kahin alınca daha da ölümsüz oluyor. He bide ölümsüzlük itemi alıyormuş falan. Tövbe...

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Aga ben sana burda önerdiklerimi gösterdim. Bunların hepsini oynayabilirsin.

Şimdi diğer bölüme değinem; bu bölümdeki heroların pasifini avantajlarını falan anlattım. Yani daha kullanışlı ama diğer bölümdeki heroları tavsiye etmem. Maçlarda görüyon zaten buradakilerin nasıl hasar verdiklerini, affetmiyolar.

Gardaş ben sana burda önerdiklerimi gösterdim. Yukarıdakilerin hepsini kullanabilirsiniz.

Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.

Hayırlı günler Allah'a emanet olun❤

MLBB Meta Kahramanların Kantırları ve Taktikler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin