Hayırlı Cumalar

177 17 30
                                    

Agalar ve canlar
Mistik hayali olanlar
Kanser olup gelenler 
Esmer'den tek yiyenler

Efendim hoşgeldiniz 🌷

Size dikkat çektiğim/ farkettiğim son birkaç şey üzerinde duracağım.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Akdeniz

Yeni güncellemeyle artık akdeniz can/mana yenilemiyor bunu biliyosunuz ama ormancıların onu alması önemli. Neden? Siz başta akdenizden başlayıp tüm buffları alınca Level 4 oluyosunuz yani artık koridorlara gang atmaya gidebilirsiniz. Akdenizden başlamazsanız level 4 olmakta gecikirsiniz. Ganginiz geçe kalır.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Adc Mainliler

Agalar sizin iş çok zor. Sizin bu metada varya mahvederler. Açıkçası ben bu metada hiçbir adcnin oynanmasını tercih etmiyorum. Çok kırılganlar bu metada. Korunmanız zor. Adc yerine başka şeyler tercih etmeniz daha iyi. (Roger istisna)

Aga Roger bu metada çok güçlü, kırılgan değil, kurt halinde normalden daha az hasar yiyo, orman rolünde oynanması uygun...

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

En İyi Rakip Orman Darlayan

Aga bu metada rakip ormanı darlamak için Hilda, Jawhead ve tank Natalia çok kullanılıyor. (Tank Nata birazdan anlatcam şimdi Hilda ve Jaw'ı anlatıcam)

Şimdi diyeceniz niye rakip orman darlıyoz, kendi işimize bakalım...

Aga darlayınca rakip ormancı, sizin ormancıdan geri kalıyor. Konuya biraz daha açıklık getireyim;

Aldınız elinize Hilda, açıyosunuz q yu rakip mavi buffın çimenine pustunuz; adam başladı 3 saniye geçince aralarına giriyorsun q yu yapıştıyosun. Noldu? Buff sıfırlandı. Aga rakip buff sıfırlandı. Adam daha buff alamadı sizin ormancı kendi bufflarını almış ganga geliyo. Aga takımca 1-0 öndesiniz açık ve net. Bunu yapmanızı tavsiye ederim.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Tank Natalia

Bu aralar Natalia kullanılıyor. Şunu söyleyim ki; Natalia napıyor abi kırılgan herolari düşürüyor (rakipte 3 tane kırılgan hero varsa Gusion'u ve Natalia'yı suikastçı olarak alabilirisiniz. Yoksa almanızı tavsiye etmem ezilirsiniz.) 

Tank Natalia; giriyor rakip buffin çimenine yukarda anlattığım gibi darlıyo. E abi susturma özelliği de var. Sustur, takımın kessin.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Pharsa ve Lancelot

Biliyosunuz Lancelot w suyla iyi hasar veriyor. Eğer bir Lancelot tarafindan kovalınıyosanız; dibine girin. Çünkü Lancelot skillerini rahatça kullanabilmesi için rakibin kendisinden uzak olması lazım. Aynı şey Pharsa'nın ultisi için geçerli; o ulti atarken siz dibine girerseniz ulti tutturması çok zor ve bi nevi kesebilirsiniz.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Eğer rakipte çok cc (stun) özelliği yoksa orman Harith kullanabilirsiniz. Şuan ki metada güçlü ama rakipte çok cc özellikli hero varsa ezilir.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Efendim şimdi size bir yer göstercem;

MLBB Meta Kahramanların Kantırları ve Taktikler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin