evet arkadaşlar bu bölümüm biraz eğlenceli olcak inş tutar yani 🧿😳🤓
☆
☆
☆
Siz Birliğe katılalı 2 ay olmuştur ve bu ay içinde her boku yaptınız. Banka soydunuz , Kahraman öldürdünüz her naneyi yiyip 7 ölümcül günahı işlediniz. Tebriks arigato ama kötüyüz diye tatilde mi yapmayah? kampada mı gitmeyeh normal insan gibi?
Bu yüzden Shigaraki herkese tatil bileti aldı oly. Bütün villainlar toplandınız Kampa geldiniz. Her çadırda 2 kişi kalacaktır ve herkes size çadır arkadaşı teklifi etti siz kimle kalmayı isterdiniz?
☆
☆
☆
Tomura Shigaraki:
Tomura: ''Sne Bne Aynı çadırda?''
a)-pekala madem çok istiyorsun kalam bare :D (Tomura'nın teklifini kabul edip çadıra girdiniz sonra bakıştınız. Sonra elleriniz buluşur ve elin gg) kb arkadaşlar aşsldkfjg
b)-hayır ya sen her şeyi ellersin. kb jnm ama hayr-ı alamet değil yani üzgünüm. Çadırı falan parçalarsın gece donarız olmaz hü.
---siz hangi kanser şıkkı seçtiniz?
☆
☆
☆
Dabi:
Dabi: ''eğer seni koruyacak bir arkadaşa ihtiyacın varsa ben buradayım. daima seni korurum''
a)-Kimsin sen? Son kız tavlayıcı falan mısın?
b)-(Çocuğa düştünüz ve ''olur OwO'' dediniz. Snra çadıra girdiniz ve canınız marshmello çekti. Çakmağınızı ve kipritinizi evde unutmuşsunuz ama Dabi kendi ateşini kullanarak marshmeloları ısıtmaya başladı sonra aklına yaşadığı çocukluk dramları gelir ve bir anda kontrolünü kaybeder. Çadırın içini fırın gibi yaktı ve çadır öldü sizinde saçınız kıçınız yandı ve mutlu son.)
---siz hangi kanser şıkkı seçtiniz?
☆
☆
☆
Toga Himiko:
Toga: ''Çok korkuyorum hü nolur benle kal.''
a)-Güler yüzle teklifi kabul ettiniz ve Çadıra girdiniz. Siz Mutlu mesut dedikodu yaparkene Twice sizi korkutmak istedi ve yanında getirdiği ayı kostümünü giydi. (klasik komedi kamp sahnesi) Sonra twice sizin çadırı salladı sizde ayı baskınına uğradığınızı sanıp ödünüz bokunuza
b)-''Ay valla kusura bakma canım ya ben diğer taliplerime dönem''
---siz hangi kanser şıkkı seçtiniz?
☆
☆
☆
Twice:
Twice: ''(adınız)-Chan! lütfen benle kal karanlıktan aşırı korkarım''
a)-''Yaw kıyamam tabi senle kalırım'' (çadıra girersiniz sonra sabaha kadar sarılır mışıl mışıl uyursunuz sonra uyandığınızda çadırın hareket ettiğini fark edersiniz. Dışarıya adım atarsınız sonra kendinizi gölde bulursunuz. Toga size şaka yaptı siz uyurken çadırınızı suya taşıdı)
b)-''olmaz twice olmaz dostum. Kendim kalmayı tercih ederim. (Twice size hüzünlü tipiyle bakar sizde kabul edersiniz sonra çadırda uyursunuz. Sabah normal şekilde uyanırsınız.)
-siz hangi şıkkı seçtiniz? evet biliyorum eğlenceli değil
☆
☆
☆
Kai Chisaki:
Chisaki:''benimle aynı çadırda kalacaksın itiraz istemiyorum yoksa o küçük beynini ezerim''
a)-(korktunuz ve boynu bükük bir şekilde kabul ettiniz :c)
b)-''öf bi git ya senle aynı çadırda kalacağıma buruşuk muşamba ile beraber aynı çadırda kalırım daha iyi'' (sonra fight club yaptınız)
---siz hangi kanser şıkkı seçtiniz?
☆
☆
☆
evet. Kesinlikle tutmayacak biliyorum ama yinede okur musunuz? bide bi daha ki bölümde hangi tepkileri yapayım hangi olay yaşansın lütfen öneri verin bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA Villain Tepkiler
RandomValla şöyle bir araştırdığımda bnha villainları ile ilgili bi tepki kitabı bulamadım böylelikle yazmak istedim. Hem villainları kahramanlardan daha çok severim 😳 👉👈 - - Türkiye'nin ilk bnha villain tepki kitabı ^^