YAKTIN KENDİNİ-BÖLÜM 1

778 19 1
                                    

'' yapma abi tamam bir daha gitmeyeceğim''

''seni kaç kere uyardım ece bu ortamlara bir daha girmeyeceksin diye! bu oda da kilitli kalda anla bakalım !''

'' abi ben tek başıma korkarım lütfen gitme !''

Kapıyı kapatarak çıktı ne yani beni hiç dinlememişmiydi o nasıl abi öyle ya. 

Ben Ece 16 yaşındayım tabi annemlere göre 15. Herneyse İstanbul'da oturuyoruz. 3 kardeşiz 2 kız bi oğlan, abim ve kız kardeşim var. Kız kardeşimi hiç sevmem,zaten oda benden nefret eder.Ama abimi çok seviyorum,ki o da benden nefret ediyo nedenini hiç bilmedim doğduğumdan beri bana hiç sıcak davranmamıştı.Olay şu ki abilik taslamayı hiç bir zaman da ihmal etmemişti.Babamı sorarsanız varla yok arası bir adam, babam hakkında annem böyle konuştuğumu duysa canıma okur.Annem desem tuhaf bir insan,birgün çok iyi bir gün ise çok kötü ortası yok.

Yine dayanamayıp gizlice dışarı kaçmıştım.Kuzenin Sinem ve arkadaşım Burcu'yla birlikte. Aslında abim bilse onlar'la olduğumu o kadar  kızmaz da kızların isimlerini veremem! 

''Çıkarmalı mıyım Can ?'' bu annemin sesiydi galiba benden bahsediyorlar.

''Çıkart anne '' buda abimin sesiydi.Yine soğuk yine soğuk ! birtek kardeşim Eylül'e gülerdi abim cidden beni sevmiyor. 

Kapı kilidi açıldı annem  görüş alanıma girdi.Sakince yanıma geldi.

'' Bir daha böyle birşey yapmicağını düşünüyorum Ece '' galiba bu iyi tarafı içinden cadı  çıkmadan huyuna gitmeliyim.

'' hayır anne yapmiyacağım '' dedim tatlı bir üzüntüyle.

'' Tamam git elini yüzünü yıka '' dedi 

Koşarak banyo'ya girdim elimi yüzümü yıkadım. 

'' hadi yemek hazır '' annemin sesini duyar duymaz, masaya ilerledim.

Herkez çok sessiz bir şekilde yemek yiyordu tabi bende.Eylül antremanda olmasaydı burası neşeli olurdu.Bende eskiden antremana gidiyordum,ama bıraktım.Çünkü çok yoruluyordum abimde gitme dedi bende gitmedim evet çoğunlukla onun değini yapıyorum birde aynı okulda olduğumuzu varsayarsak.Sinemle Can 12.sınıftalar bende 10.sınıf beni hergün eziklemelerini saymazsak iyi birşey aslında bu.

Bende odama gittim.Sonrada uyudum.

********

Alarmın sesini duydum tam kalkıp alarmı kapatıyordum ki, Can benden önce davrandı.Bana ters ters bakıp önüne döndü.Birşey demedim daha doğrusu diyemedim.

Kalkıp banyo'ya girdim günlük rutin işlerimi hallettikten sonra çıktım.Okul kıyafetlerini ki bana göre kefenimi giydikten sonra saçımı tarayarak açık bıraktım.Annemin daha yeni yeni sürmeme izin verdiği  eyeliner ve maskarayı'da sürdükten sonra odadan çıktım.Abim kahvaltı masasına oturmuştu Eylül'le.

''günaydın abla '' dedi Eylül en sevecen haliyle.

'' günaydın '' dedim bitkin bi sesle. 

Can'la Eylül kahvaltı ederken bende sessizce kahvaltımı etmekle meşguldüm.Kalvaltım bitince dişlerimi fırçaladım ve montum'la ayakkabılarımı giydim.Aşağı indiğimde 2 adet Sinem'le Burcu beklemiyor

dum Can'la Eylül'de aşağı indikten sonra yürümeye başladık. O sırada benim sivri zekalı kuzenim Sinem.

''Ece lan dün çok eğlendik değil mi ?'' dedi. Napıyo bu Can'ın yanımızda olduğunu unuttumu.Tam o sırada.

'' demek senle gezdi ?'' dedi. Can herşeyi çakmış olcakki. Sinem bana dönerek 

''yaktım kendimi değil mi ? '' 

MULTİ : ECE 

EĞER BEĞENİLİRSE YB YAZICAM :) 

-Neden Beni Sevmiyorsun?-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin