- KALBİNİ AÇ BU GECE,ÇÜNKÜ TÜM İHTİYACIN BEN OLABİLİRİM.-Bölüm 10-

281 11 9
                                    

"Nehir açıkta onla kalın" dedi. Bizim birşey dememize izin vermeden. Işte bu hiç iyi olmadı (!)

-------------

"Yeter ama ya gidip Saçından tutup çıkarıcağım artık " dedim. Çok sinirlenmiştim bi insan tam 45 dk'dır banyoda kalabilirmi ? Ya hem duş alıcaz hemde tuvaletimiz var oğlum . Zaten bu kıza iyice gıcık olmuştum. Kimden mi bahsediyorum tabiki Nehir'den. Birazdan abimler gelcek aşağıya kar topu savaşı yapmaya gidicez bu kız hâlâ çıkmadı ya.

" Sakin ol kanka ya çıkar şimdi " dedi Burcu. Çıkar ya çıkar.

Kapı sesini duydum. Hah hanımefendi çıkabildi şükür diyelim.Çıkmasaydı şimdi o sarı saçları elimde kalırdı.Sarı yelloz seni zaten sarışınları hiç sevmem.Sende sarışınsın.Diyen iç sesime 'ov iç ses haklı beyler' deyip kenara çekilelim.

Yerimden koşar adımlarla banyo'ya koştum.Tabi arkamdan Sinem ve Burcuda.Koşmamız hem komedi hemde trajediydi.Arkamdan koşarken bana çarpan Burcu yere yuvarlanan Burcu ve ben.Arkadan koşan Sinem pis pis sırıtarak gelirken kayan Sinem.Evet buraya kadar komik ama yere düşerken ağrıyan sırt ve popo tam bir içler acısı.

"Ağğhh " dedim.Çünkü şuan Burcu'nun altında kalmış bulunmaktayım.Burcu sağlam çünkü üstümde Sinemde düşerken dizleri ve elleri üzerine düştüğü için iyi durumda.Ama ben ölüyorum la.Zaten hayatım boyunca hep bana birşeyler olmuştur çevremdeki insanlar zarar görmez hep ben görürüm lanet girsin!

Yerimden kalkamıyorum ya kalkmaya çalıştıkça geri yere yapışıyorum.'' lan ölüyorum valla sakat bıraktınız beni kalk üstümden kalk kalk belim kırıldı! '' nasıl bağırıyorum ama haklıyım yani altta kaldım.Ölüyorum ben ya.Burcu dediğimi duyar duymaz kalktı.''iyi misin kanka? valla kaydım ondan düştüm.'' yok ya bu kız kafasını falan mı çarptı.''gel bakim buraya'' dedim oda eğildi.Kafasının orasını burasını inceledikten sonra iyi durumda olduğunu anladım.'' napıyosun kanka?'' dedi Burcu ''yok kafasını da çarpmamış ee o zaman bu salaklık ne demekki neymiş bu kızın QI 'su sadece matematiğe çalışıyor'' dediğimde Burcu bana ölümcül bakışlarını atarak banyoya ilerlerdi.Ah tam da trip sırası canım ya.

----------

Şu an gerçekten yazık bana herkes kayak yapıyo ben burda oturuyorum. Niye belim incindi ya eğilirken ağrıyor aslında o kadar ağrımıyor ama abim işte.He bide Burcuyla barıştık kanka yüreği işte belim ağrıyo diyince kıyamadı barıştı.Abim'le Sinem kartopu savaşı yapıyor.Batuhan Burcu'ya kaymayı öğretiyo.Nehir'le Serdar karşıda ciddi birşey konuşuyor suratlarından belli.Çağatay ise... Aha Çağatay ben o kızı yolarım hatta hepsini siz şimdi görürsünüz.

Yanlarına ilerledim ''noluyo burda?'' dedim kızlardan birisi bana dönerek '' sıraya geç kaynak yapma sıra sana gelirse öğrenirsin'' dedi aha kavga vakti desene.''ne sırası ?'' dedim sakince '' yemek dağıtıyolarmış da onun sırası tabikide Çağatay kayak öğreticek bize'' yöntem bir karşındakini sinir et.''hadi ya bende beyin dağıtıyolar onun sırasındansın sandım hani konuşurken beyinsizce konuşuyorsun ya neyse ya siz devam edin benim beynim var ''Kız kızarmaya başladı bence sinirden ama utançtanda olabilir.

Kız üzerime yürümeye başladı.Aha kavga vakti Burcu nerdesin yavrum ya kaçırdın işte kavgayı neyse üzülmesin o onlada döveriz bi tane nasıl olsa Çağatay beyin etrafında kız eksik olmuyor.Ya ben niye bu kadar taktım ki bu Çağatay'a ? aman banane ya sonuçta arkadaşız demi yani?

Kız tam tokat atıcakken elini büktüm ve oda yere çöktü.Ee nede olsa tekwandocu kuzenim var.Sinem işte ya oda.Kızı bıraktım tekrar ayağa kalktı kalkmasıyla ense kökünden tutup dizime vurmam bir oldu.Kız burnu'nu tutarken diğerleri yardım ediyodu ona bir daha üzerine gitcekken biri bileğimi hayvan gibi tutup çekiştirdi beni bende el mahkum takip ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Neden Beni Sevmiyorsun?-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin