"Hey amerikan çocuk! " diye anırdım resmen. Çok bağırmış olmalıyım ki yada Çağatay'a bağırdığım için bilmiyorum ama herkes bize bakıyordu.
"Noldu maviş ? " dedi. Şimdi onu söylicek ne vardı ki ?
" Şey beden hocası seni çağırıyo " dedim. Herkes birden bakınca utandım ya.
Yanıma doğru yaklaştı tam geçicekken yanımdan.
" Bu kadar utanmamalısın bence" dedi. neymiş bu kadar utanmamlıymişim aptal kendini ne zannediyorsun ki?******
Tam son derse girmek üzereydik ki sınıfa Özge girdi.Özge okulun orospusu birazdan domalır.Yavaşça ön sırada oturan Elif'in yanına gelerek '' ay conom yaa benim telefonun şarjo bitmoş taksono ''.dedi burası şarj doldurma yerimi dicektim ki şevin '' tamam takıcam ama sende bana yardım ediceksin'' dedi yuh Elif! 'tamam' anlamında başını salladı.
Özge malı sıraya doğru uzandı o sırada bildiğiniz domaldı beli filan açıldı.Bende ayaktaydım gözüm Çağatay'a kaydı bakmıyordu.Tabi o sırada Batuhan ''oğlum baksana kıza fenaa arkadan dayıcaksın '' dedi.Çağatay da baktı Özge'ye ve piçimsi sırıtışını yaptı.
Bi an Dünyam yıkıldı sandım.Dur bi dk banane ki niye yıkılsın.Ben Çağatay'a bakarken Çağatay'ın gözü bana kaydı.Tabi bakar burnundan soluyan bir Ece olarak ona bakıyordum.Kafasını eğdi birşey demedi. Batuhan hala onun kolunu sallıyodu baksın diye ama Çağatay kafasını kaldırmadı.
Batuhan herhalde Burcu'ya inat bakıyordu.Aman ne inat sanki Burcu'nun umrunda o daha yeni sevgilisinden ayrıldı. Bence Batuhan eski sevgilisinden daha yakışıklı
.Ben böyle düşüncelere dalmışken Özge gereksizi Çağatay'a yaklaşarak.'' conum isterson yaron takılaboloroz ne dorson '' dedi bende onu taklit ederek ''canom isterson yaron takıloboloroz ne dorson'' dedim. O anda Batuhan ve Burcu kahkaha attı.Çağatay ise hafif güldü.Sonra bana bakarak ''olabilir'' dedi.Özge gereksizide bana bakarak sırıttı. Sanki hiç umrumda değilmiş gibi birşey demedim.
Sonra noldu bilmiyorum onlar konuşup anlaşırken ben önüme döndüm.Hoca gelmişti ve hemen konuşmaya başladı.'' evet çocuklar performans ödevleriniz haftaya geliyo '' dedi benle Burcu dün bitirmiştik.Hoca sonra Çağatay'a dönerek,''sen daha yapmadın ama haftaya kadar yetiiştirmen gerekiyor '' dedi sonrada '' kimler bitirdi?'' diye bi soru yöneltince sınıfa kimse ses çıkarmıyodu ben bitirmiştim onun için ''ben'' dedim '' güzel siz aynı apartmanda oturuyordunuz değilmi?'' dediğinde başımı 'evet' anlamında salladım.'' o zaman Çağatay'a yardım et haftaya bugün ödevler gelicek'' dediğinde birşey dememiştim.Ne olucak sanki aman ben derim o yazar.
****
Şu anda yoldayız Burcu'yu minübüs'e bırakıcaz kim kim derseniz ben, abim ,Burcu,Çağatay,Sinem'iz Çağatay abimle çok iyi anlaştı ayrılmıyorlar birbirlerinden.Sonunda Burcu'nun minibüs'ü gelmişti.Onu bindirdikten sonra ilerlemeye başladık.
'' sen bugün ne kadar güzelsin öyle'' dedi. Abim '' eyvallah kuzen'' dedi Sinem sonrada abim '' sana demedim Ece'ye dedim eğer sabah öptürseydin sana derdim '' dedi o sırada ben bi kahkaha atmışım sokak inlemiş o nasıl bi laf sokmaktır ya '' Amına koyim Ece beni delirtmeye mi çalışıyosun?'' dedi '' ne olduki? '' dedim ürkekçe ya niye hep bana kızıyorki? '' ulan bütün erkekler sana baktı benim yanımda böyleysen yanımda olmasan naparsın acaba '' dedi utanmıştım ve kırılmıştım birşey demeden koşarak evin yolunu tuttum. Hem ağlıyor hemde koşuyordum.Nefret ediyorum böyle hareketlerimden hemencecik ağlamaktan ! bu kadar güçsüz olmaktan.
Sonunda apartmana varmıştım.Alt kata indim birazdan abimler yukarı çıkar diye bodrum katta çıkmalarını bekledim.Eğer abimi görürsem bu pekte iyi olmazdı.Apartma'nın kapısı açıldı ve sesler gelmeye başladı.''evde değildir ağladığı zaman eve gelmez'' bu abimin sesiydi benden bahsediyor olmalı beni ne kadar da iyi tanıyor '' o zaman nerededir bi fikrin varmı ? '' dedi Çağatay ay beni düşünüyo. Bok seni düşünüyo sadece üzüldü senin için.İçimdeki sese hak verdim bu sefer de haklıydı.
''tamam ben onu bulurum '' dedi Çağatay. Ayak sesleri geldi biri yukarı çıktı biri de dışarı bende sesler kesilince ağlamaya devam ettim.Sakinleşmeden eve gidemezdim ağladığımı bilselerde yanlarında ağlayamazdım.ağlamazdım.
Ağzımdan bi hıçkırık kaçtı.Bir gölge yanıma doğru yaklaştı korktum abim olmasından o olursa ben ağzıma geleni söylerdim o da döve döve beni eve götürürdü. Benim herkes gibi bi abim yoktu o çok farklı onu çözmesi çok karışık.Hoş daha kendimi çözemiyorken onu nasıl çözecektim.Abim sanki travma sonrası stres bozukluğu yaşıyordu.
''Ağlıyorsun'' dedi bi ses kafamı kaldırdım o sırada Çağatay'ı görmemle kalbimin hızlanması bir oldu. Noluyor bana bu aralar çok şıpsevdiğim.
''Gördüğün gibi'' dedim sinirliydim ve terslemem normal sanki ben onu hiç terslememişim gibi devam etti.''anlat '' dedi neyden bahsediyordu olanları görmedimi klasik abi kardeş kavgaları tabi bu kavgalardan hep küçükler etkilenir ama olsun. '' olanları gördün '' dedim.muzipçe sırrıttı. '' gördüm ben olayı değilde ne hissetiğini anlatmanı istiyordum'' dedi şaşırmıştım kimse bu zamana kadar benden böyle birşey ismemişti ama hoşuma gitmişti onun benim üzerimde farklıyı oynaması gerçekten hoşuma gitmişti.
'' pekala ama sözümü kesmeyeceksin'' dedim gözlerimi mavi- yeşil karışımı gözlerine dikerek kafasını 'tamam' anlamında salladı.
'' Ben küçüklüğümden beri hep abimden bi atak bekledim bana sarılmasını beni sevmesini ve 'seni asla bırakmicam' demesini. ama bir kere bile demedi sadece ' ben ne dersem onu yapıcaksın bu senin iyiliğin için ' diyip durdu. ama gelse bana sarılsa onu kesinlikle dinlerdim zaten en ufak hatamda bunu yüzüme tokat gibi vurması çok kötü. her şeyde beni suçluyo sanki onun hiç suçu yokmuş gibi çok tuhaf sadece ben mi hata yapıyorum? hep kırdı beni düşün kuzenim Sinem' e davranışlarını gördün ona bile benden daha iyi davranıyor. arada düşünmüyor diyilim neden diye neden yapıyor? ama bir kere bile sormadım soramadım.belkide sormalıyım abim hergün bana işkence ediyor. sözleriyle. aslinda tek sözleriyle değil fiziksel olarak da bana vurması oluyordu.ama sözleri kadar acıtmıyor ben sadece yanımda olmasını beni, beni....'' dememe kalmadan hıçkırıklarımı tutamadan ağlamaya başladım.
O sırada çağatay bana sarıldı ayrıldığımızda bana bakarak '' sana ağlamak yakışmıyor gözlerine yazık''
yeni bölüm daha erken gelicek bu kısa oldu biraz.
multi : ECE
okuyorsanız vote verin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Neden Beni Sevmiyorsun?-
Teen FictionGenç kız yine umutsuzluğa kapılmıştı.Ya gerçekten de onu sevmiyorsa bu çocuk.Düşüncesi bile onu deli ediyordu. " kötü olduğumu anlatıyorum sana hala neden beni seviyorsun ? " dedi. çocuk kız önce sorusu tarafından afallasada güzel bir cevap verdi. "...