|5|Kitap türü

45 7 7
                                    

Diabolik lovers kitaplarının çok çeşitleri var ve bu bazen iyi bazen de kötü olabiliyor.
Not: Kurgu kitapları için ayrı bir bölüm olacaktır.

Kitap türleri ve bu kitaplarda yapılan yanlışlar nelerdir?

1.Tepki kitapları:
Tepki kitapları çok fazla ve her geçen gün daha artıyor. Bu tür kitaplar ilk çıktığında okuması zevkliydi. Hatırladığım kadarıyla ilk yazan ve beğeni toplayan kitap selenwinehouse yazdığı "Diabolik lovers tepkiler" kitabıydı. Şimdiyse çok fazla saçma sapan tepki kitapları var. Kısacası millet tepki kitaplarının b*kunu çıkardı artık gına geldik. Kitap açıklamasına da "baktım herkes yazıyor bende yazayım dedim."yazıyor. Sanırım bazı kişiler sürü psikolojisinde yaşıyor. Kim ne yaparsa onlar da aynı şeyi yapmak zorunda. Tepki kitabı sadece yazan kişinin karakterlerin ne tepki vereceğini düşünmesi ve yazması sonucudur. Peki ya yazan kişiler karakterlere hakim değilse? Kısacası karakterlerin tepkisini sadece yapımcılar bilebilir.

2.Fact kitapları:
Fact kitaplarının yüzde yüz doğru verdiği söylenemez. Hatta herkese yanlış bilgiler bile veriyor. Fact kitaplarını inceledim ve bir şeyi fark ettim yazan kişiler gidip internette buldukları yabancı fact bilgileri alıp çeviriyor. Mesela bunun gibi:

Bunu çevirip üzerinden prim yapanların sayısı çok fazla maalesef

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu çevirip üzerinden prim yapanların sayısı çok fazla maalesef. En kötüsü de bu bilgilerin doğru olup olmadığını bile bilmiyorlar. Önlerine çıkanı "Google translate" uygulamasına verip kitap yazıyorlar. Bunları çevirdikten sonra ellerinde malzeme kalmayınca gidip saçma bilgiler verilmeye başlıyorlar. Mesela "Yui Komorinin gözleri pembedir." Hiç bilmiyordum iyi ki yazmışsın. Ya da izleyen herkesin bildiği şeyler yazmaları mesela "Cordelia öldüğü gün dolunay vardı." Millet kör değil ya bunu bilmesin.

3.Sen olsan ne yapardın?:
Hayatım boyunca gördüğüm en işsiz ve en gereksiz kitap bu olsa gerek. Yazar bu kitabı yazmak için çaba sarf etmiyor. Sadece bir cümle yazıyor hop kitap bitti oy verin yorum yazın. Yazar kişi okurların ne yazdığını bile umursamıyor. Sadece prim kasma derdinde o kadar.

4.Diabolik lovers Picture book (fotoğraf kitabı):
Bu kitapları yazan sadece bulduğu resmi alıp yapıştırıyor. Altına da saçma yorumlar yazıp yayınlıyor. Gösterilen resimlerin çoğuda normal karşımıza çıkan daha önceden gördüğümüz resimler. "Pinterest" uygulaması kullanan herkes bu fotoğrafları en az bir kere görmüştür. Resim görmek istesem gidip kendim araştırırım bu kitaba ne gerek var?

Diabolik lovers fan kitaplarına eleştiri ve kitaplar için tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin