Day 3

57 6 33
                                    

Pagi2 lagi jungraa sudah bersiar di sekitar thailand bersama suaminya.

"Hubby cantiknya pantai dekat sini,air pon biru ja,tenang rasa"Jungraa mendepakan tanganya.Jungkook hanya tersenyum kecil.

Perlahan jungkook melangkah mendekati pohon kayu dan mengtip kayu tersebut.

Jungraa hanya jadi pemerhati jungkook.Jungkook kembali mendekati jungraa dan memberi kayu tersebut.

Jungraa menaikkan kening kirinya menandakan dia tidak paham.Jungkook tersenyum lalu mengukir sesuatu di tanah pantai itu.

Lukisan seperti kanak2 lelaki yg berumur sekitar 5 6 tahun didukung oleh ayahnya diikuti oleh seorang wanita yg berkerusi roda dan juga seorang wanita hamil yg menolak kerusi roda tersebut yg dilakarkan jungkook

Jungraa mengerutkan keningnya...

Dia turut tunduk dan memandang lama lukisan tersebut.

"sapa adik ni?"tanya jungraa.

Jungkook memandang wajah jungraa dengan tatapan sayu.Jujur ia mahu menangis sepuasnya sekarang.

"Anak kita...."jawab jungkook dengan pelan namun boleh didengari Jungraa.

Jungraa cuba menyembunyi wajah riaknya.Ya dia hanya sekdar mwnipu untuk membalas balik apa yg dilakukan jungkook sebelum ini.Sakit apa yg jungraa dapat sakit itula yg patut jungkook dapat.

'Bukan dah mati dah ka budak ni?'jungraa berbisik dalam hati.Namun sesuatu menarik perhatian jungraa untuk mengubah topik.

Jungraa terus menarik tangan jungkook dan berlari kearah pwnjual layang tersebut.

.
.


Stress dengan sape?


.
.




"maaf keadaan puan bella sangat kritikal,kita hanya tunggu masanya sahaja"kata dokter yg bertag nama Seokjin kepada Puan jeon.

"kalau boleh pasangkan alat bantuan nafas,kami masih lagi menghubungi suami dia"pinta puan jeon.Menantu yg dia benci selama ini sudah banyak berkorban demi dia dan keluarga.



Di sisi lain.....




Perlahan lelaki berpakaiaan serba hitam itu memasuki ruangan vvip itu.

Wajah seorang wanita ditatatpnya.Wanita itu berbarimg lemah diatas katil.Dia tersenyum kecil sebelum menyuntikkan sesuatu ke dalam tubuh wanita itu.

"say good bye....aku balik dulu ehh,btw aku taehyung😊,berehatlah di alam neraka kau tuh"


Tbc
Jangan lupa vote coment share and follow

Doakan semoga aku tak ada exam nanti

AMIN...

kalau ada exam siapalah nak umumkan pemenang

MY SECOND WIFE [JJK]Where stories live. Discover now