[T.I] - twoje imię
[T.N] - Twoje nazwisko
[T.K] - twoja ksywka, pseudonim
[K.W] - kolor włosów
[K.O] - Kolor oczuWażna notka na dole!
Hej, jestem [T.I] [T.N]. Mam 18 lat oraz 160cm. Niedługo kończę szkołę i zostaję Bohaterką. Mój Quirk to MusicalRecord. Tekst danej piosenki sprawia że mogę używać danej mocy. Jednej mogę używać bez przerwy ale gdy używam kilka na raz mam pewne ograniczenie czasowe. Skutkami ubocznymi są zawroty głowy oraz jej silny ból.
Moi rodzice byli Bohaterami gdy byłam mała rodzice zawsze mnie wspierali ale pewnego dnia mój tata zmarł, pewien złoczyńca go zabił dla własnej satysfakcji. Do dzisiaj nie wiadomo kto go zabił. Wiadomo tylko tyle że to złoczyńca. Moja mama.. Gdy się dowiedziała o tym co się wydarzyło popadła w depresje i... Chyba nie muszę kończyć.. Wyszła z domu i nie wróciła. Kilka dni po tym powiadomiono mnie że znaleźli jej martwe ciało, kilka dni po tym odbył się pogrzeb. Nie miałam przyjaciół, jacykolwiek krewni mieszkali za daleko. Musiałam liczyć tylko na siebie.
Pewnego dnia odezwała się do mnie babcia. Zadzwoniła i powiedziała że usłyszała o tym co się stało, i że chętnie mnie przygarnie. Jak każda babcia. Milutka, troskliwa, kochana...
Kilka dni po tym gdy wyszłam na ulicę otaczały mnie tłumy i pytały o różne rzeczy o rodzicach. Za każdym razem robili sobie jakieś pogaduszki. Miałam dosyć obsypywaniem mnie pytaniami. Wybiegłam jak najdalej skręcając w jakaś Dziwną, ciemną uliczkę. Ktoś zaczął za mną iść ale to ignorowam. Nagle zaatakował mnie... Złoczyńca? Taki jakby to powiedzieć.. Miał rękę na twarzy, niebieskie, troszeńkę zaniedbane włosy oraz rubinowe oczy. Spojrzał mi się w oczy.. Patrzył jakiś czas, po czym odsunął się ode mnie i zaczął rozmawiać. Ja nie wiedząc co robić zaczęłam biec najszybciej jak się da.
Oto moja historia.
Pisana z:
❤❤❤
CZYTASZ
,,Rose Can Hurt" || Shigaraki x OC (ZAWIESZONE)
FanfictionTylko dlatego, że coś nie wyszło, nie można zakładać, że na świecie nie ma innych ludzi do kochania. Miłość jest zbyt ważna, by iść bez niej przez życie...~ Powiedziałaś po czym cię pocałował. Wolno pisane rozdziały.