Ortak

449 18 11
                                    

İyi okumalar...

İlk uyanan ender olmuştu kayayı koltukta iki büklüm görünce üzüldü üstüne bişey örtü banyoya girdi düş alırsa kafam açılır hemde rahatlarım diye düşünür banyo yapar kaya o sıra uyanmış enderi göremeyince teleşlanir ama paniği hemen biter çünkü ender şarkı söylüyordu banyoda anlar kaya kahvaltı şöyle odaya ender çıktığında hazır olsun diye ender parnozuyla dışarı çıkar kaya bir an baka kalır sonra arkasını döner "uyandın mi sen "yatağın üzerinden kıyafetlerini alır banyoya geri döner "evet kahvaltı getirirdim sana gel" ender üzgün bir halde "benim çıkmam lazım oğlum merak etmiştir halite " hala halite kızgın olmasına rağmen çaktırmamaya çalışır "sen bilirsin ağzına iki şey atta öyle çık " ender "tamam teşekkür ederim " kaya yandan gülüşüyle "buzdan kalbiniz erimeye mi başladı " ender kahkahalarla "Yoo çok beklersin" der üstünü giyinmiş halde çıkar banyodan iki tane salatalık zeytin atar ağzına "yavaş boğulacan" ender ağzı dolu halde "kahramanım yanımda bişey olmaz " kaya bunu duyunca ne yapacağını şaşırır ifadesiz kalır zamanlada yüzü gülmeye başlar "öyle mi" ender " kaya dünkü olanlar için teşekkür ederim iyi ki ordaydin benim çıkmam lazım " kaya kafa sallar "peki" Endere yaklaşır "tekrar gel" ender utangaç ve gözlerini kaçırır bakamaz" kaya! ba-bay" kaya yandan gülüşüyle kafasını eğer ender aceleyle taksiye biner uzaklaşır eve vardığında Aysel kapıyı açar "Ender hanım Halit bey sizi arıyor her yerde erim çok üzüldü " "tamam Aysel erim nerde Aysel "odasında ", ender hızla odasına gider erim ayağa kalkar "anne nerdesin sen çok korktum " sarılırlar "yıldız dün çok içmiş onunla ilgilendim " erim anlam veremez "niye" ender "aşk acısı oğlum seni telaşlandırdığım için özür dilerim baban nerde " erim " şirkete gitti kızgındı" ender bunalmişti artık ondan "tamam oğlum bende hazirlaniğım çıkıyım "kafasından öper hızla odasına çıkar telefonu şarja takar Halit 100 kere aramış bulutta öyle ender beyaz bluz sarı ceket beyaz pantolon giyer odadan çıkar hızla şirkete gider nefes nefese kalır asansörü kullanır asansöre bindiğinde birini görür "sen ne ara geldin " kaya "ben bi ceket giydim geldim senin gibi süslenmedim Ender hanım güzel olmuşsun" ender güler asansöre biri daha biner bir adam Endere yaklaşır"Ender hanım nasılsınız" ender "aa hakan bey iyiyim siz nasılsınız" kaya bu kim lan diye bakıyordur Endere "iyiyim teşekkür ederim çok güzelsiniz Halit bey çok şanslı " ender halite olan nefreti yine aklına gelir ne şanslı adam beni aldatıyor diye aklımdan geçirir "halitle evli olmasanız " kaya sinirlenir "olmasa olcak asılcan mi" ender Kaya'nın kolunu tutar "siz kimsiniz" ender devam eder "kaya bey yeni ceomuz Halitin sağ kolu " adam halite bahseder korkusuyla cevap vermeyi keser asansör durur kaya ender iner kaya enderin kolunu tutar "şunlara yüz verme" ender sinirlenir "ne yüz vermesi ya güzel kadınım napiyim" kaya kulağına yaklaşır fısıldar "öylesin " ender güler ve arkasına döner Halitin odasına ilerler "hayatım' Halit bir hışımla ağa kalkar "nerdesin sen seni arıyorum her yerde polise gidicektik" ender nefes alır "yıldız biraz içmiş içince hastandı onun yanında kaldık bulutla " Halit enderin kolunu sertçe tutar "sana mı kaldı telefonun niye kapalı " ender kolunun açılmasıyla"şarjım bitmiş arabada telefon oraya taktım " Halit kolunu bırakır "bi dakine başkasından ara haber ver " ender " Tamam" der halite baktıkça midesi bulanıyor dur ayrılmak istiyo artık karar verdi çekmek istemiyordu bakalım Halit aynı düşüncede miydi Ender odasından çıkar kendi odasına gitti bilgisayarını açıp bazı mail'lere bakıyordu sekreteri kapıyı tıklattı ender "gir" sekreter içeri girdi kapıyı kapattı "Ender hanım 5 dakika sonra toplantı var ' ender anlam vermez"sebep " sekreter devam eder "Halit bey yeni ortağı ile tanıştırcak mış " Ender ne ara ortak aldı bu diye düşünür "okey Ayşe çıkabilir sin " ender bilgisayarda bu mail yollayıp kalkar üstünü düzeltir toplantı odasına doğru yürür Kaya orda oturuyordu bir kaç adamla beraber ender odaya girdi " Hello" kaya "Merhaba Ender hanım " ender yandan gülüşüyle "Merhaba" diğerlerine de selam verir Halit odaya girer ender hariç diğerleri ayağa kalkar "oturun" herkes oturur "ortağım birazdan burda olur " ender Halitin kulağına yaklaşır"kim geliyor hayatım", halitte yaklaşır "birazdan görürsün" ender kafasını geri çeker Kaya'nın ona baktığını görür başka yöne bakar 2 dakika sonra kapı açılır topuklu sesiyle oda yankılanıyordu sanki havalı biriydi ender bi yerden ısırıyordu gözü kaya arkasını döndü şaşkınlıkla ağa kalktı "Şahika" ender Şahika lafını duyunca hatırladı Kaya'nın kardeşiydı "abicim"sarıldılar "bu olaya çok sevineceğini tahmin etmiştik " ender Haliti izliyordur Şahinkaya başka gözle baktığını anlar Şahika herkesle tanışıyordu Endere geldiğinde sıra "Şa-hi-ka "güldü "Ender çelebi " ender kahkaha attı "Ender Argun Canım " Şahika ters ters baktı kayada öyle "siz nerden tanisiyordunuz" ender Şahikanin atlmasina izin vermedi "eskiden kaya Bey'in yanına geldiğinde konuşurduk " kayada onaylar Şahika "öyle baya iyiydi aramız gelin görümce gibi" ender öksürmeye başladı Halit ona su doldurdu kayada bu olaya hem şahikaya kızdı hemde hoşuna gitti suyu içti ender "iyiyim hayatım'halit elini belinden çekti "tanıştığımıza göre herkes iş başına ender kendini koltuğa attı kayada karşısına oturdu yanına da şahikaya baş köşeye Halit diğerleri çıktı "şirketi beğendiniz mi Şahika hanım " Şahika cilveli bir halde evet Halit bey çok güzel bu kaç gereksiz bişey var ama "Endere bakarak söyler "merak etme şa hı ka yakında gönderirim ben onları" Şahikayla bakıştılar "Halit hayatım ben çıkıyım işlerim var" Halitin kimle olduğunu bulmaya çalışıcakti o yüzden ise koyulması lazımdı " tamam ender evde görüşürüz" ender "Babay " kayada "banada müsade Şahika bu gün ev almıştım iyi ki konum atıyorum oraya git yerleş " Şahika "tamam abicim "ikide çıkar halitle başbaşa kalıp konuşurlar ender odasına gidip ceketini çantasını alır kayada arkasında asansöre basar ender tam kapı kapanırken bir el görür kayada biner "nereye" ender tek kaşı havada "işim var "kaya yandan bakışıyla "Halit kimle seni aldattığını mi öğrenmeye" ender tek kaşını kaldırır "sen nerden biliyorsun" kaya" dün anlattı " aslında anlatmamişti "kimseye şöyleme kaya lütfen " kaya Endere yaklaşır duvara yapışır "dün geldiğin otele gel söylemeyim " kaya! Olmaz dedim ya " kaya enderin dudağına bakarak konuşur "sende istiyorsun biliyorum hem yardım ederim bulmana" ender heycanla "okey et o zaman" asansör durur beraber yürürler arabaya kadar "bekliyorum akşam" ender cilveli gülüşüyle "çok beklersin "ender arabasına biner....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küllenen Aşk 💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin