HI GUYS, I HOPE YOU ALL DOING GOOD NOW-A-DAYS. I HOPE YOU ALL LOVING THIS STORY.SO GUYS, I WILL COMPLETE THIS STORY SOON.AFTER COMPLETING THIS STORY I WILL PUBLISH ALL PARTS A SAME TIME.
Y/N:(SOME DEEP VOICE I HEARD . )MR.TAE !
###:WHO R U?
MR.TAE :HER BF!
###:LETS GO GUYS!
(THEY ALL WENT)
Y/N:I STARTED CRYING . I SAT THERE LIKE THAT ONLY AND CRIED A LOT
MR.TAE:DON'T CRY ! WHO SAID TO GO HOME DON'T U KNOW TO WAIT FOR ME?
Y/N: I THOUGHT U WENT!
MR.TAE : AM I STUPID TO LEAVE U THERE
Y/N :SRY MR.TAE
MR.TAE :IF I DON'T CAME HERE WHAT NEXT !
Y/N(I FEEL SO BAD AT THAT TIME I CRIED A LOT . HE HOLD MY WRIST AND PICKED ME UP AND HUGGED ME .)
MR.TAE :DON'T CRY! ITS OKAY.ITS OVER LETS GO HOME!
Y/N:OKAY SIR
NEXT DAY
Y/N POV
I ARRIVED AT OFFICE I SAW MR.JIMIN COMING OUT FROM OFFICE
Y/N:MR.JIMIN!
MR.JIMIN :GUD MRNG MS.Y/N
Y/N:GUD MRNG
MR.JIMIN :WE CANT TALK TODAY I HAVE A MEETING SO I AM GOING TO PARIS.
Y/N:WHAT!OKAY WHEN U WILL COME BACK
MR.JIMIN :MAY BE THREE DAYS !
Y/N:HOO HAVE A NICE TRIP!
AFTER 1 HR
CALL FROM MR.TAE
Y/N:GUD MRNG MR.TAE
MR.TAE :GUD MRNG WT R U DOING?
Y/N:CHECKING FILES!
MR.TAE :COME TO MY OFFICE!
Y/N:COMING SIR
MAY I COME IN SIR?
MR.TAE :COME IN! MS Y/N TODAY MY MOOD IS NOT GOOD SO I AM GOING OUT. IF ANYONE ASKS SAY HE IS IN MEETING.
Y/N: OKAY MR.TAE BUT, WHERE R U GOING ?
MR.TAE :NONE OF UR BUSINESS
Y/N:BUT SIR! SIR!
HOW STUPID HE IS. O MY GOD TODAY THERE IS MEETING !O SHIT Y/N.. HOW STUPID U CANT U TELL AT THAT TIME MR.TAE WHERE R U !!! WHAT SHOULD I DO KNOW YES I SHOULD CALL TO MR.JIMIN BUT I THINK HE IS IN MEETING I DON'T NO ABOUT TIMINGS BUT I SHOULD CALL HIM !
MR.JIMIN POV
CALL FROM MS.Y/N
MR.JIMIN :HLO MS.Y/N I AM IN MEETING MAY I CALL U LATER
Y/N:MR.JIMIN ITS URGENT!
MR.JIMIN :WHAT HAPPENED?
Y/N:SIR WENT OUT BUT HE DOESN'T KNOW TODAY WE HAVE A BOARD MEETING HE SAID HIS MOOD IS NOT GOOD SO HE IS GOING OUT BUT HIS DOES NOT SAY WHERE HE IS GOING .
MR.JIMIN :WHEN MEETING WILL START ?
Y/N:11:00
MR.JIMIN : I WILL TRY MY BEST !
Y/N:BUT HIS PHONE IS SWITCHED OFF RIGHT NOW!
MR.JIMIN : WHAT!OKAY I WILL TELL ANOTHER DIRECTOR TO CANCEL THE MEETING DON'T WORRY
Y/N:OKAY TQ MR.JIMIN
MR.TAE POV(HE IS THINKING)
(EVERY YEAR I SIT LIKE A ALONE PERSON IN THIS BEACH. EVERY YEAR JIMIN WANTS TO STAY WITH ME IN THIS TIME BUT I DON'T WANT TO BOTHER HIM.EVERY DAY ,EVERY SECOND HE CARES ABOUT ME.HE IS MY BEST FRIEND.HE IS THE ONLY PERSON WHO WANTS STAY WITH ME.EVERY TIME WHO I TRUST THEY WANT TO HURT ME,USE ME BUT, IN MY LIFE EVERYONE WANT TO LEAVE ME EVEN MY PARENTS,FRIENDS ,MY LOVE.)
IF U LOVE BTS VOTE THIS STORY. COMMENT UR FAV SONG OF BTS. FOR NEXT PART DON'T FORGET TO FOLLOW STORY 1 FOR 2 YOU3.
I PURPLE U BTS. FOR EVERY SEC FOR MIN FOR EVERY HR FOR EVERY DAY
YOU ARE READING
SHE CHANGED ME!
FanfictionMR.TAE IS A RUDE PERSON.HE DIDN'T TRUST GIRLS. MR.JIMIN HIS CHILDHOOD FRIEND AND BEST FRIEND OF TAE. Y/N FORCE'S TO GET MARRIED BUT SHE REQUESTED HER DAD FOR TIME. IN THAT TIME SHE WENT SEOUL FOR TRIP. SHE WANT TO LIVE HER SELF SO SHE JOINED A COM...