I FOUND HIM WHILE CRYING

19 4 0
                                    

HI GUYS,THIS IS MY FIRST FAN-FICTION STORY .I HOPE YOU WILL LIKE THIS. I HOPE THIS WILL BE INTERESTING STORY. I WILL TRY MY BEST TO WRITE THIS STORY WITH INTERESTING POINTS. SORRY FOR ANY GRAMMAR MISTAKES AND SPELLING MISTAKES. I WILL TRY MY BEST TO WRITE WITHOUT ANY MISTAKES.

5 FROM DADDY

I SHOULD CALL DADDY FIRST

TRING..TRING..TRING..

Y/N:HLO DADDY!

DADDY:HLO SWEETIE. HOW R U?

Y/N:I AM FN WT ABT U DAD?

DADDY:I AM FN! LISTEN, ALREADY ONE MONTH OVER THERE IS ONLY 5 MONTHS .

Y/N:YAH.I KNOW!

DADDY:OKAY LISTEN U WENT TO SEOUL FOR A TRIP NOT FOR JOB SO U WANT TO ENJOY RIGHT!

Y/N:YES ..!

DADDY:WITHOUT ANY OBJECTIONS .TODAY I TOLD DRIVER TO SHOW THE BEACH!

(DADDY HANGED UP THE CAL I WENT TO DRESS UP. BUT , I DON'T HAVE INTEREST .BUT I WANT TO GO)

AFTER 5 MIN

I CALLED DRIVER TO COME SO I WENT DOWN!

ITS ALREADY EVNG 5:00. IN THIS TIME BEACH LOOK MORE BEAUTIFUL THEN MRNG . AFTER 30 MIN WE ARRIVED AT BEACH I ASKED MY DRIVER TO SHOT SOME PICS OF ME AT BEACH . AFTER WE WENT FRONT IN THE CAR TO LOOK SHORES OF TOTAL BEACH .IN 15MIN I TASTED ALL SEA FOOD WHICH ARE THERE . MY STOMACH WAS FULL OF FOOD . WHEN WE WENT FRONT THERE IS NO MORE PEOPLE IN BEACH AFTER 5KM . I WISHED TO WALK FOR A WHILE IN THE BEACH I TOLD MY DRIVER TO BUY SOME ITEMS SO HE WENT. I STARTED WALKING IN THE SHORES. WHEN I WAS WALKING I SAW SOME USELESS CARS , BUSES WAS THERE I WENT THERE. A BUS WAS THERE I STEPPED IN WHEN I WAS WATCHING BEACH FROM THE BUS  ITS JUST AWESOME .WHEN I WAS WATCHING BEACH I HEAR SOME SOUNDS OF CRYING THEN I TURNED RIGHT TO SEE WHO WAS CRYING I SAW GUY IN ANOTHER BUS. SO,I WENT THERE AND I CALLED HIM.

Y/N:HLO? Y ARE U CRYING ? HEY , MISTER!

###:GO,AWAY DON'T WASTE UR TIME.

Y/N:(I THINK . THIS SOUND FAMILIAR TO ME .)

###:DON'T STAND HERE GO AWAY! R U NOT LISTENING ME?

MR.TAE POV

(I CANT CONTROL MY EMOTIONS SO I WENT TO THE PLACE WHICH I HATE WHEN I SAW THAT PLACE I CAN'T CONTROL MY EMOTIONS SO, I PARKED MY CAR BEHIND THERE .SOMEONE CAME THERE SHE CALLED ME BUT,I DON'T WANT TO RESPOND SO,I  SAID TO HER JUST GO FROM HERE.BUT STILL STANDING HERE I SAID SECOND TIME. )

Y/N POV

I THINK HE IS NOT INTERESTED TO SHARE HIS FEELINGS. HE IS SHOUTING. SO,I TURNED BACK AND SAW A CAR . O MY GOD ITS MR.TAE'S CAR .SO I TURNED TO HIS SIDE.AT THAT TIME MY PHONE  WAS RANGED!

CALL FROM MR.JIMIN

Y/N:HLO MR.JIMIN

MR.JIMIN :DO U FIND HIM?

Y/N:YES SIR!I FOUND HIM! I WILL CALL U LATER.

I IMMEDIATELY HANGED UP THE CALL .AND CALLED HIM!

Y/N:MR.TAE?

GUYS I WISH U LIKE THIS STORY. COMMENT DOWN IF U LIKE THIS STORY . IF U LOVE BTS VOTE THIS STORY.  FOR NEXT PART DON'T FORGET TO FOLLOW STORY 1 FOR 2 YOU 3

I PURPLE U BTS. FOR EVERY SEC FOR MIN FOR EVERY HR FOR EVERY DAY

SHE CHANGED ME!Where stories live. Discover now