19.

129 3 0
                                    

   *intre timp jos*
- sunt singura care vede ca ăștia doi is topiti unul dupa altul? Spune Alexix.
-de fapt si noi credem la fel ! Spune Frederico ,  afirmând toți acelasi lucru.
-faza proastă e ca, Tara a spus ca ei doi nu o sa fie mai mult decât prieteni, din mai multe motive! Spune Mya.
- ăștia doi gandesc la fel? Exact asta a zis si Marco cât timp voi ați fost plecate.  Spune Noha.
- ăștia doi sunt atât de diferiți! Dar perfecți împreună! Spune Eliza.
- ai dreptate! Cred ca ar trebui sa facem ceva in cazul ăsta, doar trebuie să-l ajutăm pe Marco sa scape de obsesia pentru sex si draguri. Spune Christian.
- droguri? Spun fetele in cor șocate.
- da... a avut o problemă in copilărie si acum ii oarecum fumat destul de bine . Am încercat de multe ori să-l oprim dar nu am putut. Spune Alex.
- doamne... de asta se comporta asa?! Saracu. Spune Alexix.
*incheiată*
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ma trezesc de dimineață, toată noapte am plâns , clar m-am îndrăgostit din nou de el, sunt o proastă, cu toate că ma simt rau cobor jos. Ma imbrac asa si cobor:

Toata lumea doarme, asa ca ma apuc sa fac curat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toata lumea doarme, asa ca ma apuc sa fac curat . Dupa 30 de minute , merg in bucatarie si mamânc un bol de lapte cu cereale , pe urma plec in salon si ma pun sa privesc un fim. Ma simt de parca urma sa fac un atac de panică.  Nu mai rezist si strig singurul nume care imi vine in minte :"Maaarco!" . Apoi ma ridic in picioare si ii aud pe toți cum coboară si raman îngroziți, săracu Marco ma privea disperat.
- Sărut-o Marco! Repede! Ca altfel nu se opreste! Striga Alex .
  Marco se apropie de mine si ma sărută. Simt cum imi revin si nu mai respir sacadat si simt ca ma calmez. Stai ce dracu ? Tocmai  am avut primul sărut. O doamne. Ma indepartez de Marco si il peivesc in ochii apoi ma uit la ceilalți care zambesc. Nu stau pe gânduri si fug pe scarii si ma duc in camera mea si ma inchid in baie. Răsucesc cheia si ma las cu spatele pe usa si imi dau frâu lacrimilor . O sa sufăr din nou. O să-și bata din nou joc de mine.  Iara o sa merg la doctorul ăla afurisit. Aud un ciocanit in ușa, nu-i dau importantă.
-suntem noi! Alex, Eliza si Mya ! Deschide ușa , noi te înțelegem! Spune Alex . Si le deschid ușa, Eliza si Mya ma iau in brațe. Ma uit pesre umar la Alex si ii spun mimând:" te iubesc ". El zâmbește si spune mimând:" si eu mult " . Ii precum fratele meu. O lacrima cade si el da din cap însemn se nu măi plang , iar eu imi sterg lacrima iar el zâmbește . Simt cum el ar vrea să-și strângă surioara in brațe dar nu poate , nu o condam pe Alexia , la fel as fi facut si eu deci.  Nu mai zic nimic si ies din camera si fug pe scări si ii sar in brațele lui Alexix care ma strânge in brațe puternic apoi ii vad pe toti socați . Frederico e cel mai bun prieten al meu asa ca fug in brațele lui si ma stânge in brațe.  Aud pe cineva ieșind din casa , ma intorc si vad ca Marco lipseste. Ma uit la Frederico care ii face semn lui Alexiz sa iesim afara pe terasă.
- suntem amandoi siguri ca din cauza lui esti asa. Eu rămân șocată cand aid, de unde stiu ei. Te place, foarte mult si tu la fel de mult dar sunteți prea încăpățânati. Spune Frederico.
- mi-e frică sa nu ma îndrăgostesc din nou de el si dupa sa sufăr si ajung la doctori aia si ca atacurile de panica sa nu se agraveze. Mi-e frică sa nu-l iubesc. Trebuie sa plec cât mai departe de el ca o sa sufar din nou. Tu stii ca am ajuns sa am atacuri de panică numai din cauza lui. L-am iubit ca o proastă si am suferit ca o proastă.. spun eu și-mi ridic privirea catre ei . Ei aveau o față de parca au vazut o fantoma.
- Tara , ru zic sa te întorci! Spune Eliza spetiata. Imi întorc privirea in spate acolo sta Marco cu Mary . M-ai aveau puțin si se devorau unul pe alta. Mă ridic de la masa si parca prind curaj si ma indrept spre ei si il imping pe Marco de pe Mary , apoi o prind de păr si o trântesc pe jos si sar pe ea si ii dau pumni și picioare pana nu se m-ai misca cu totusi ca sta cu ochii deschisi. Toți au incercat sa ma ia de ft ea dar nu au reușit, nimeni nu a reușit nimic ,aveam sa o fac sa sufere atât de mult . Ma ridic ma uit la restu si toti erau speriați, le zambesc triunfator apoi ma îndrept spre un  copac si scot un pistol si ma apropii de ei. Ei isi ridica brațele sus.
- nu pe voi o sa va rănesc! Plecati de langa ei doi ! Strig la restu' care pleacă.  Voi doi! Marco pleaca de langa ea pana nu ma răzgândesc. Nu vreau sa-ti fac rău! Te rog pleacă.  Spun apoi imi întorc pistol  catre ea si trag in cap. Toți urlă ! Eu imi arunc pistolul într-o parte si imi sun un angajat sa vina sa o ia pe ea de pe peluza.
- Veniti înăuntru sa va zic tot adevărul ! Le spun iar eu intru  înăuntru urmată de restu.
-Spune-ne adevărul! Cine esti tu? Spune Alexix.
- Părinti mei si a lui Marco plus si părinti vostri conduc in Spania si Maroc cea mai de temut mafie, iar eu fac parte de 2 din ea . Iar Mary era o curva care a trecut prin patu' aproape a tuturor asasinilor , asa ca daca nu o omaram eu , o onorau alți, dar de ce sa nu fac asta. Imi pare rau ca v-am ascuns un secret atât de mare, si înțeleg ca nu vreți sa mai vorbiti cu mine! Spun eu apoi imi las privirea in jos.
- dumnezeule! Asta suna de parcă suntem într-un fim ! Spune Alex si incep toți sa răda.
- nu sunteți suparați pe mine? Intreb eu ridicându-mi privirea de jos.
- nu suntem îngeraș! Spune Marco care vine si ma ia in brațe.  Eu doar zambesc drăguț , apoi toți vin si ne îmbrățișăm si eu încep sa râd.
- am o propunere pentru voi! Spun eu zâmbind.
-spune ingerasul meu! Spune Marco in timp ce încearcă sa ma simt mai bine.
- intrati in mafia mea ! Sunt capul mafie si pot baga pe cine vreau eu ! Voi fetelor sunteți foarte deștepte si elastice iar voi băieți puternici si capul pe umar. Bine daca vreți doar! Spun si dau din umeri.
-normal ca vrem! Spun toți iar eu încep sa râd.
-ca idee ! Avem nevoie de amândouă echipe. Spun si fac cu ochiul.  Acum! Haideți sa ne distrăm mai avem doar o zi de stat aici . Spun si ne ridicam toti si ne batem cu perne. 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••



Okey ! De aici incepe aventura cu ADEVĂRAT! Oh si grupul fetelor se numesc "ANGEL" iar grupul băieților " DIAVOLO" . Vor forma toti 42 de adolescenti o gașcă de GANGSTERI! MAFIA CEA MAI PUTERNICĂ.

Fiecare vot contează! Multumesc!♡♡♡♡

POVESTEA UNEI ADOLESCENTE / Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum