24.

90 3 0
                                    

   Am ajus la scoala si asteptam sa ne intalnim cu ceilalți.  Am parcat la umbra pentru ca este cald si asteptam. Dupa 10 mimute apar toți, parcarea scolii este uriașă  si cea ce pe noi ne ajuta mult.  Langa masina iubitului parchează inca 11 masini , toate de ultima fița, din ele coboara toți prietenii noștri. 
-fetelor! Strig si merg si le iau in brate pe fiecare. Marco dar bate palma cu toți si se pun in jurul lui si vorbesc , dupa ce termin de vorbit cu fetele mergem la ei.
-dar ce iubite sexi avem noi! Spune Alex .
-  daca voua va place cârpa asta  sunteți niste ciudați, daca ma aplec puțin se vede tot. Spun eu si ma las pe capota masinii.
-de acord cu tine, soro! Spune Alexix iar testul fetelor aproba.
- păi de aceea suntem noi aici , nu baietii? Daca cineva te atince unde nu trebuie il omor! Spune Marco si este aprobat de baietii iar eu cu fetele chicotim iar apoi plecam la oră.  Stăm in bancii de mai bine de 20 de minute.
- Directorul va asteapta ii sala de spectacole ! Spune secretara iar noi ne luăm lucrurile si plecăm. Si ne asezam in spate iar directorul isi incepe discursul.
- BUNA ZIUA ELEVI! Numele meu este Georje si sunt noul vostru director, sper sa ne înțelegem foarte bine, sper sanu faceți probleme! Însă daca aveți nevoie de ajutor sau aveți nevoie de o informatia, puteți apela mine , vreau sa fim prietenii da baietii? Si se uita la toți baietii. Vreau sa va mai spun ca stiu ca exista o trupa de majorete in liceul asta si sunt foarte bune , stiu deja ca sunteti bune, am vaxut filmariile, tineti-o tot asa! Apropo baskerballistilor , ma bucur ca țineți scoala prin numele vostru in topul celor cele mai bune scolii adica topul 2. Sunt mândru de voi! Acum la ore! Spune si coboară de pe scenă. 
- doar mie si ăsta filtra cu fetele noastre , ii spune lui Marcus .
- de acord cu tine ! Spune Marcus iar apoi plecam fiecare la ora lui.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

   Ma îndrept spre cantina de data asta singura pentru ca am ramas sa vorbesc cu profesoara de muzică.  Deschid usile si toată lumea se oprește din privit sus si se uita la mine si imi fac semn sa ma uit in sus . Urc scariile si cand ajung in fața mesei mele ,Marco se saruta cu foc cu o blondă la care nui dau mai mult de 16 ani. Imi dau lacrimile . Intre timp ajung si prietenii mei si vad despre ce este vorba apoi simt cum ma enervez si merg la masa lui si ii trag o palma. El se uita șocat la mine iar blondina râde. 
- iubito! Nu-i cea ce pare! Spune si vrea sa ma ia in brațe dar il indepartez. Simt ca sunt cea mai mare proastă, dupa ce m-am daruit lui cu totul, imi face asta?
- Am inchiat-o! Ii spun atat de tare in cât sa ma auda toată scoala. De azi nu mai exiști pentru mine! Spun si ii m-ai trag o palma.  Si ies din grupul meu de prietenii si cobor scariile si toata lumea se uita la mine , altii cu tristețe, altii cu uimire si alti cu fericire. Intru in baia fetelor si simt cum mor pe dinăuntru. 

*perpectiva Marco*
Dupa ce m-am sărutat cu bolnda asta imi întorc privirea si o vad Tara plangând si imi trage o palma si imi zice ca sa terminat totul între noi, nici nu ma lasat să-i explic ca fata asta stătea pe capu' meu de 2 ani si ma amenințat ca o să-i arate mesajele mele cu ea pe la începutul timpului când eram doar prietenii eu cu Tara( o sa aflatii care erau mesajele m-ai incolo) .
- nesimtitule! Imi spune Alexix si imi trage o palma si pleaca dupa Tara.
- de ce ai facut asta? Te-ai gandit la ea ca ai facut-o sa se îndrăgosteasca de tine? Nesimtitule ! Spune Bianca.  Iar restul fetelor ma privesc cu dispreț iar baietii la fel.
-pa iubire! Spune Blonda ce le rade fetelor .
- du-te dracu Amanda! Ii spun si ii privesc pe restu ' . Ttebuie sa va povestesc ceva  ! Le spun
* Perspectiva lui Marco incheiata *

-Tara! Tara! Au vocea lui Alexiei si ma întorc si ma arunc in bratele ei . Doamne Tara... spune ea si ma mangâie pe spate.
- De ce mi-a facut asta? De ce? Dupa ce m-am dăruit lui pentru totdeauna.. de ce? Ii spun printre plansete.
- draga mea! Nu m-ai vărsa lacrimi pentru cine nu merita! E a doua oara când face asta! Vrei sa ajungi iara asa? Oprește-te din plâns.  Nu merita! Spune si imi sterge lacrimile .
- ai drepatete! De azi voi vi o noua eu ! Nu voi mai lasa să-mi faca rau nici un baiat! Spun si imi rearanjez machiajul .
- ar fi bine! Spune si ma ia in brate.
- te iubesc mult! Ii spun .
- si eu mult! Acum ieși din baia asta si devine o noua tu! Imi spune iar eu zâmbesc. 
   Am de gând sa devin o badgirl si sa urasc baietii dar notele la fel de bune, am nevoie sa intru la facultate unde  imi doresc.
- uite o tarfa! Spune blondina cu care sa sarutat fostul meu iubit.
- taci pana nu-ți inghid gura! Ii spun fetei privind o urât. 
- uita-te la mesajele astea si data! Imi spune ea si eu ma uit la ele.

" nu uita ce ai de facut! Trebuie sa o faci sa se îndrăgosteasca de tine apoi sa o lasi, altfel voi spune micul secret tuturor "
            12.02  17:07
"asta aveam de gând ! Niciodata nu as putea sa ma îndrăgostesc de ea? Te uiți la ea , arată bine dar ii tocilara. Pana la sfarsitul semestrului o voi indragostii de mine apoi o las! Ce dracu! Sunt doar un fuckboy!:))
             12.02. 17:10

Ma uit la ea si era un zambet  si ii dau telefonul si plec cu Alexix spre urmele mele ,Intru in cantină si urc sus . Și-l vad pe Marco cu prietenii mei la masa. Perfect.
- mai, măi, iubitule! Am aflat tot! Chici ce nu te-ai despărțit tu de mine ci eu! Acum daca te rog frumos dupa ce plecam de la școala sa mergi acasa si sa iti iei hainele si placi din casa mea, pana ce vin eu acasa! Si apropo asta e a ta! Ii spun si ii dau lantisorul inapoi! Te pup iubitule ! Spun si ii zambesc si dau sa plec dar ma prinde de mână , printr-o mișcare dea mea el aju gesub piciorul meu . Iubitule nu uita cine sunt eu cu adevarat.  Ii spun si plec dar la scări se află doua blonde, iar una dintre este cea care sa sarutat cu Marco.
- cățeao! Imi spune si rade cu cealaltă blonda. Imi dau ochii peste cap si le prind de cap pe amândouă si le dau una in alta  cu capul,printr-o miscare si cad pe jos .
-noapte buna! Le spun si zambesc cu ma indrept spre ușa si ies din cantina cu toate acele privirii de frica ce mi le poartă. Ma indrept spre clasă si ma asez in banca din soare de pe randul din mijlorc , si intra prietenii mei cu fețe triste eu doar le zambesc scurt si stau imi îndrept privirea spre profesorul care intra pe ușa.  Marco na venit la ora si asta ma bucurat. Nu a început ora si se aude din microfoanene.
-" domnișoara Tara! La director !"
- câcat! Strig si ies din clasa.

Insigna mafiei Tarei:

" ANVOLO" -ANGEL                        - DIAVOLO   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

" ANVOLO" -ANGEL
                       - DIAVOLO
  

(Ne apropiem de sfarsitul volmului , cred ca vor mai fi 4-5 capitole)


Fiecare vot contează! Multumesc!♡♡♡♡

POVESTEA UNEI ADOLESCENTE / Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum