Fivesense ep 20 (4 Years Later)

24 8 23
                                    

Flashback

"Hmm, malam ni aku nak makan ramyeon dengan ayam goreng.. Uuuuu sedapnyaa"

Kata Yera sendiri sambil berjalan riang

Tiba tiba

"Ehh itu Jiaen kan.. Apa dia buat dekat sana?"

Soal Yera lalu mendekati Jiaen

"Jiaen.. Kenapa ni?"

Soal Yera

"Huh? Rara ke?"

Soal Jiaen dalam keadaan mabuk

"Haah ni rara.."

"Kau.. Kau dah rampas semuanya dari aku.. Kau rampas Jeno.. Kau rampas Haechan.. Kenapa semua orang suka kau haa.. Apa special nya tentang diri kau.. Sampai semua orang sayang kau semua orang lindungi kau.. Semua orang risau pasal kau"

Luah Jiaen

"Jiaen..aku.."

"Aku tak salahkan kau kalau haechan rapat dengan kau.. Haechan rapat dengan kau sebab aku yang halau dia dari hidup aku.. Tapi aku buat tu bersebab.. Aku terpaksa.. Aku, aku... Hari hari kena hadap ancaman ..sampai aku hampir mati!.. Saya tak tahan.. Saya minta maaf Haechan"

Tangis Jiaen

"Yenyen.. Jom balik.. Kau dah mabuk teruk tu"

"Hwang Yera!! Walaupun aku tak salahkan kau pasal Haechan tapi aku salahkan kau sebab rampas Jeno dari aku!! Dia masih suka kan kau... Dia tak boleh move on!! Dia terlambat selangkah dari jaemin... Tapi perasaan dia dekat kau tak pernah berubah!! Aku je bodoh pergi percaya kata kata dia dulu... "

Luah Jiaen

Dirumah Jiaen

"Betul la ni.. Rumah dia.. Kut.."

Yera membuka pintu

"Nasib laa password pintu ditulis dekat fonnya"

Kata yera sendiri

Selepas masuk rumah yera terpandang sebuah kotak yang berisi semua ancaman dan ugutan

"Huh.. Yenyen.. Selama ni.. Mesti kau hidup dalam ketakutan kan.. Kalau aku ada.. Mesti aku boleh tolong kau.. Tapi.. Kenapa tak bagi tahu diaorang?"

Yera bercakap sendiri sambil melihat semua surat ugutan itu.

End Flashback

✨✨✨

'Kalau kau ego kau akan hilang dia, ingat tu'

"Hish.."

Jisung mengusutkan rambutnya setelah mengingati kata kata Hyerim

"Jisung.. Aku nak cakap sikit ni"

"Hish.. Kau nak cakap apa lagi? Aku dah puas kena bebel dengan gf kau tadi tau😑"

Marah Jisung

"Oh yeeh.. Aku nak cakap sikit je.."

"Apa"

"Cakap sikit je"

"Yela apa dia"

Jisung dah tak rilek

Chenle bangun

Fivesense 파이브 센스 | NCTDREAM | MALAYWhere stories live. Discover now