{Taehyung}
Avasin varovasti silmiäni. Katsoin ympärilleni ja näyttäisin olevani huoneessani. Katsoin vierelleni ja näin Jungkookin makaavan vieressäni. Katsoin alaspäin ja nostin varovasti peittoa. Olin alasti. Käännyin Jungkookkiin päin ja nostin varovasti tuon peittoa. Kun näin tuon alastoman vartalon kiljaisin pienesti ja tipuin lattialle. Peitin peitolla alavartaloni. "Mitä sä kiljut?", Jungkook kysyi ja hieroi silmiään. "S-Sä oot alasti", sanoin ja Jungkook naurahti. "Niin me harrastettiin seksiä eilen jos et satu muistamaan. Sitäpaitsi kyllä sä mut ennenkin alasti olet nähnyt", tuo sanoi. "No jjoo", sanoin ja nousin lattialta ylös peitto vieläkin vartaloni edessä.
"C'mon mä oon nähnyt sun kalun ennenkin", Jungkook sanoi. "Hiljaa", sanoin ja kävelin kaapilleni. Otin sieltä ison mustan t-paidan ja harmaat lökärit. Sekä alushousut. Menin vaatteitten kanssa vessaan. Vaihdoin pikaisesti vaatteeni vessassa kävin asioilla ja pesin kasvoni. Kävelin tuon jälkeen huoneeseeni. Jungkook istui sängylläni ja selasi puhelintaan.
Istuin tuon viereen sängylle ja tuo kääntyi minuun päin. "Mitä?", kysyin. "Ei mitään, olit vaan yöllä aika. No tota. Kiimainen", Jungkook sanoi ja naurahti vähän. "M-Mä olin kännissä", sanoin. "Niin niin, saanko mä nyt vaatteet?", Jungkook sanoi. Nyökkäsin ja kävelin kaapilleni. Otin sieltä isoimman mustan t-paidan mikä minulta löytyy, alushousut ja harmaat lökärit. "Siinä", sanoin ja heitin vaatteet sängylle. "Kiitos", Jungkook sanoi ja nousi sängystä. Tuo heitti peiton sängylle ja alkoi pukemaan vaatteita silmieni edessä.
"H-Hei", sanoin ja peitin silmäni. Olin varmaan tomaatin värinen. "Tae, sä oot nähnyt mut alasti ennenkin", Jungkook sanoi. "Mm pue nyt", sanoin. Tunsin kun joku otti naamani edessä olevasta kädestä kiinni. "Kato nyt", Jungkook sanoi ja otti käteni pois naamani edestä. Katsoin Jungkookkia silmiin. "Mä tiedän että sä haluat katsoa". Pudistin päätäni.
Jungkook otti päästäni kiinni ja käänsi pääni alaspäin. Silmäni suurenivat varmaan lautasen kokosiksi. Siinä sitten tuijotin Jungkookin upeaa treenattua vartaloa. En nähnyt mutta tiesin tuon virnistävän. Huomasin tuon rintakehän alueella isoja liiloja ja punertavia merkkejä. Asetin käteni merkkejen kohdalle. "Sä teit ne", Jungkook sanoi. Minä?! Tuommoista? Käänsin katseeni Jungkookkin ja leukani tippui varmaan lattiaan asti. "M-Minä?", kysyin. "Joo, kuka muukaan?", Jungkook naurahti.
——————
Olemme maanneet Jungkookin kanssa sängyssä varmaan tunnin. Olemme vain halanneet. "Jungkook", sanoin. "Mm". "Mennäänkö kauppaan ja katotaanko vaikka joku leffa?", kysyin. "Juu", tuo vastasi. Nousin Jungkookin halin seasta ja laitoin hieman hiuksiani. Jungkook nousi myös ylös. Lähdimme sitten alakertaan. Äitini oli ilmeisesti töissä sillä tuon kenkiä eikä takkia ollut missään. Itseasiassa koko naistakaan ei näkynyt. Laitoimme Jungkookin kanssa kengät jalkaan lukitsin oven ja lähdimme.
Kun saavuimme kauppaan kävelimme suoraan karkki hyllylle. Otimme pussin karkkia ja pussin sipsejä. Sen jälkeen kävelimme limsa osastolle ja otimme ison pullon limsaa. Otimme vielä sipseille dippiä. Kun saimme ostokset koriin lähdimme kohti kassoja. Maksoimme ostokset ja kävelimme ulos kaupasta. Ulkona oli jo pimeää. Kävelimme Jungkookin kanssa käsikädessä.
Tunsin kun sain puhelimeeni ilmoituksen. Otin puhelimen taskustani. Sain viestin tuolta samalta henkilöltä joka lähetti minulle videon minusta ja Jungkookista rannalla... Avasin keskustelun ja kirjaimellisesti järkytyin. Sain tuolta tuntemattomalta henkilöltä kuvan minusta ja Jungkookista. Äsken otettu kuva. Joku vakoilee meitä? Kertoisiko Jungkookille. Mm en halua häiritä sitä. Laitoin puhelimen takaisin taskuuni. Sain uuden viestin. Ja toisen.
"Kuka sulle noin viestiä laittaa?", Jungkook kysyi. "Jimin", vastasin. Otin puhelimen taskustani ja laitoin puhelimeni äänettömälle. Jatkoimme kävelyä Jungkookin kanssa.
Saavuimme vihdoin talolleni. Avasin oveni avaimella ja päästin Jungkookin ensin sisälle. Laskin muovipussin lattialle ja otin kengät pois jalastani. Nostin muovi pussin ja menin keittiöön missä Jungkookkin oli. Laskin pussin pöydälle. Otin pussista limsan ja laitoin sen jääkaappiin. "Voit mennä jo olkkariin", sanoin. Jungkook nyökkäsi ja lähti olkkariin. Otin pussista ostokset ja laitoin ne pöydälle. Laitoin muovipussin kaappiin ja otin kulhoja/kippoja kaapista. Kaadoin sipsit, karkit ja dipin kippoihin. Lähdin sitten kuljettamaan kippoja ja kulhoja olohuoneeseen. Hain sen jälkeen myös limsan ja lasit olohuoneeseen.
Laitoin kattovalon pois, telkkarin päälle ja menin Jungkookin viereen sohvalle. Ympärillämme oli viltti ja edessämme olevalla pöydällä oli herkut ja limsat. Valitsimme elokuvan ja laitoimme sen päälle. Siinä sitten vietin parisen tuntia, halaillessa, herkuttelemassa ja katsomassa elokuvaa rakkaimman ihmiseni kanssa.
687 sanaa.
Moi kaikki. Hih. Sori tää on lyhyt ja tylsä luku. Tää on niinku täyte luku tälle. Ens luvussa saattaa jo ehkä alkaa tapahtumaan jotain. Kirjotin tän myös aika myöhään. No mut huomenna on maanantai joten pitää mennä nukkumaan. Öitä, huomenta tai päivää. 🦩💝
YOU ARE READING
Love shot | 🇫🇮 ('Taekook' 2)
FanfictionTaekookin matka jatkuu, tällä kertaa uusilla ongelmilla ja sydänsuruilla. "Se poika yrittää selvästi viedä sut multa!" Taehyung täyttää 18 ja päättää lähteä poikaystävänsä Jungkookin kanssa baariin illan viettoon. Taehyung tapaa baarissa tuota hiema...