136. Jak długo...

265 19 12
                                    

  - Teodor...- mówiąc to Hermiona próbowała wytrzeć napływające łzy do oczu . - musimy porozmawiać. Mogę usiąść obok Ciebie?.
Chłopak poklepal puste miejsce gdzie wcześniej siedziała jego blond koleżanka na znak zgody. Przez chwilę siedzieli w ciszy, aż nagle dziewczyna postanowiła  się odezwać.
- jak długo byś czekał z ujawnieniem swoich uczuć gdybym nie pocałowała się z Higgsem - Hermiona spojrzała brunetowi  w oczy, ale ten odwrócił wzrok. - Teodor do cholery spójrz na mnie! - dziewczyna złapała chłopaka za podbródek i zmusiła żeby spojrzał jej w oczy. - powtórzę pytanie jak długo zamierzałes  ukrywać swoje uczucia gdybym nie pocałowała się z Higgsem?- Teodorowi  zaczęło bić mocniej serce gdy .dziewczyna go dotknela. Za pierwszym razem nie odpowiedział jej dlatego, że nie mógł wydusisc  z siebie słowa. Ale co miał jej powiedzieć, że kocha ja od pierwszego spotkania w Hiszpanii? Że nie wiedział jak bardzo do póki nie zobaczył zdjęcia na którym całuje jego przyjaciela ? Że przepadł w uczuciach do niej w chwili gdy zerwał z Daphne ? Jego rozum  podpowiadał mu że własnie  to powinien jej powiedzieć, ale usta potrafiły powiedzieć tylko dwa słowa.
- kocham Cię- w tej chwili stwierdził  że wyjaśnienia są nieważne, że ma czas żeby jej odpowiedzieć na to pytanie i ja pocałowal.  Hermiona nigdy w życiu nie czuła czegoś takiego całujac się z innymi. W tym pocałunku było czuć magię, namiętność, przeznaczenie, miłość.  Teodor całował ją pierw delikatnie, ale to Hermiona nadała rytm temu namietnemu  pocałunkowi. Wtedy już Hermiona Granger i Teodor Nott  wiedzieli, że nigdy  w życiu nie pokochają nigdy kogoś innego tak mocno jak właśnie w tej chwili kochana siebie nawzajem. Zdecydowanie to był najlepszy pocałunek w ich życiu.  Warto było czekać tak długo by móc poczuć te wszytkie uczucia .

- Hermiona? - brunet nie mógł złapać tchu. - dlaczego całowałas  się z Higgsem ?
Dziewczyna już otwierała  usta aby odpowiedzieć gdy przetrwały  jej natarczywie  przychodzące wiadomości na ich wspólnej grupie . Oboje odblokowali telefony, żeby sprawdzić co się dzieje.

DM

Imprezowe szczury grube rury 🙈🙊🙉🥂🥂🍾🍾🍹🍹🍺

Król bezmozg (Terrence)

Kocham ja !!!Kurwa jak ja kocham !!!!W końcu cieszę się !Tyle lat czekałem!!Jestem gotowy!!!Mówię to wam pisze czy co tam !Jak ja skrzywdze macie mnie wydziedziczyc!!Dziękuję Ci Herm!!Miałaś rację!Ten pocałunek zadziałał!!Jezu Luna jak ja Cię koch...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham ja !!!
Kurwa jak ja kocham !!!!
W końcu cieszę się !
Tyle lat czekałem!!
Jestem gotowy!!!
Mówię to wam pisze czy co tam !
Jak ja skrzywdze macie mnie wydziedziczyc!!
Dziękuję Ci Herm!!
Miałaś rację!
Ten pocałunek zadziałał!!
Jezu Luna jak ja Cię kocham !!
❤❤❤

   Teodor po przeczytaniu wyznań przyjaciela uśmiechnął się i zablokował telefon . Spojrzał się z uśmiechem na Hermione.
- to ten pocałunek był specjalnie, żeby wywołać nasza zazdrość?
- udało się? - Hermiona uśmiechnęła się nie pewnie .
- nie widać? - Teodor znowu pocałowal dziewczynę- przylozylem przyjacielowi, ja tak nie robię. Co Ty dziewczyno ze mną robisz?
- a  co Ty ze mną, że byłam zdolna do takiej intrygi by tylko przekonać się, że Ci na mnie zależy tak samo jak mi . Ale Teodor co z Angelina?
- teraz nagle znasz jej imię? - mówiąc to chłopak uśmiechnął się zalotnie.
- wal  się.  - Hermiona walnela Teodora w ramie.
- temat nie ważny.  Zerwe  z nią jutro słońce.
- niech Ci będzie - dziewczyna przytuliła  się do chłopaka.  - ej Teodor?
- tak zaproszę  Cię na prawdziwą randkę.
- a możemy nikomu nie mówić jeszcze O nas ? Chce się nacieszyć Tobą dopóki Ron się nie dowie i nie wpadnie w szał.
- dla Ciebie wszystko  księżniczko.  To jak pojdziesz ze mną na randkę?
- Z Tobą? No nie wiem - Hermiona uśmiechnęła się i wstała z chodnika.
- ej bez takich mi tu !
- dobra pozwolę Ci zabrać mnie na randkę, a teraz chodź wracamy na imprezę.

01.Lipca

____
Nie jestem do końca z tego zadowolona, zmieniałam w głowie wersje kilka razy. Na początku miała być bez happy endu  ale no moje serce za bardzo kocha Teomione .
Ale niestety coraz bardziej zbliżamy się do końca zostało może z 9 rozdziałów.

Dark sekrets - wyrażane zdjęciami ×HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz