Harry gergindi, neden tamam dediğini düşünüyordu. Uzak olmanın her zaman en kolay olduğunu biliyordu, dayanamadı. "Sadece bu gece." dedi kendine, dahası olamazdı. Onunla olmaması gerektiğini biliyordu, değer görmeliydi. Çünkü o bunu hak ediyordu.
Üstünü değiştirdi ve yavaş adımlarla aşağı inmeye başladı. Vücudu onu yavaşlatıyordu çünkü onu görmeye hazır değildi. Onunla vakit geçirmeye hazır değildi. Son merdivene geldi, kapıdan çıktı. Karşısındaydı, onu daha fark etmemişti. Louis onu görür görmez kollarını kocaman açtı ve ona doğru adımladı. Harry tekrar kendine "Sadece bu gece." diye hatırlattı. Louis'ye kocaman sarıldı. Bunu çok özlemişti, sanki hiçbir şey bozulmamış gibi hissetmişti. Hissetmemeliydi oysa ki. Louis ise heyecanla yanağına öpücük kondurdu. Harry'yi çok özlemişti.
İkisi de bir an sustular, ne demeleri gerektiğini bilmiyorlardı. "Çok güzel gözüküyorsun." diyerek Louis bozdu sessizliği. Harry neşelenmişti, "Sen de öyle." diyerek karşılık verdi. Louis gecelerini planlamıştı. Harry'yi lunaparka götürdü, ilk sevgili oldukları yere. Yol boyunca az önceki sessizliklerinden eser yoktu, sanki ayrı oldukları süre boyunca yaptıkları her şeyi anlatıyorlardı birbirlerine. Lunaparka geldiler, Harry heyecanlandı. Burayı kesinlikle beklemiyordu. "Demek eskiye dönüş yapıyoruz." dedi. "Eğer bu sonsa ilki gibi güzel olsun istedim." dedi Louis. Harry bir şey söylemedi, son olmasını istemiyordu. Ama son olmalıydı, biliyordu.
Çarpışan arabalara bindiler, Louis her fırsatta Harry'nin arabasına çarptı. Harry kahkahalar içindeydi. İnince Louis'ye tatlı bir öpücük verdi. Hızlı trene, salıncaklara ve diğer şeylere bindiler. Pamuk şeker aldılar, bu kısım Harry'yi çok mutlu etmişti. Sonunda Louis dönme dolaba binmek istedi, Harry onayladı. Dönme dolap en üste geldiğinde "Bir dilek tut Hazza." dedi Louis. Harry bu gecenin hiç bitmemesini diledi. Louis ne tuttuğunu sordu, Harry mızmızlanarak söylemeyeceğini söyledi. "Peki ya sen ne tuttun Lou?" diye sordu. "Benim dilek dilememe gerek yok, dileğim karşımda duruyor." dedi Louis. Daha sonra Harry'ye uzandı ve onu öptü. Bu uzun ve tatlı öpücükle özlemi ve acıyı hissettirdi Harry'ye. Harry bitmesini istemedi. Bu gecenin bitmesini istemedi. Louis'ye sarıldı ve ağladı. Louis göz yaşlarını teker teker öptü. Sarmaladı onu, dayanamıyordu Harry'sini üzgün görmeye.
Dönme dolap aşağı indi, Louis Harry'ye tekrar sarıldı ve elinden tutarak indirdi.Yemek yemeye gittiler, bu sefer ikisi de çok neşeliydi. Harry sanki her şeyi unutmuştu bir anda. Aslında biliyordu böyle olmaması gerektiğini ama dayanamıyordu. Louis'ye dayanamıyordu. Geceleri bitti, Louis Harry'yi evine götürdü. Harry onu öptü, sıkıca sarıldı ve Louis onu sevdiğini söyledi. Harry arabadan indi.
Harry bu gece ağlayarak uyuyacaktı.
merhabaaaa
umarım bu bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorumm
bir sonraki bölüm final