"Dar mamă , nu vreau! Înțelege odată , eu nu vin în acel loc de ratați ok? Nu vreau!"am țipat eu spre mama cu putere.
"Gata Laylaa , nu te pot lăsa aici în N.Y , nu ești majoră , încă , și Robert , tatăl tău vitreg a primit o nouă slujbă , foarte bună în Anglia , trebuie să vi cu noi."a zis mama cu o voce cât se poate de calmă.
"Ughh , te urăsc femeie ! Am unde să stau , pot sta la tata ! Nu vreau să merg cu tine și cu Robert în Anglia , aici sunt toți prietenii mei!"am țipat aproape plângând către mama mea
Când aveam vârsta de 15 ani părinții mei au divorțat , tata s-a recăsătorit , la fel și mama , cu Robert Turner , un om foarte bogat și foarte inteligent. Chiar nu vreau să plec în Anglia , aici în N.Y , aici sunt toți prietenii mei , aici am avut primul meu iubit și din păcate și ultimul , a murit din cauza unui nenorocit accident de mașină .
"Fără comentarii , Laylaa Smith , este ora 12:00 am , vreau ca în 2 ore să fi gata deoarece zborul nostru este la ora 15:00 și trebuie să ne mișcăm."a zis mama cu o voce destul de autoritară
"De ce îmi faci una ca asta?"am tipat eu
Am fugit spre camera mea plângând. Am trântit ușa și am început să plâng în hohote, nu vreau , nu vreau chiar nu vreau aici . Dar ce mai contează ? Clasa a 12-a , ultimul an , poate o să rezist , dar dacă nimeni nu o să placă?
"Laylaa , este ora 13:27 , eu zic să te grăbești!"a țipat mama din spatele ușii
M-am uitat la ceas și avea dreptate . Am căutat prin camera niște geamantane și am găsit 3.
------
Era ora 13:53 și eu eram aproape gata , trebuia să mai fac un duș și să mă îmbrac. După dușul bine meritat , mi-am luat blugii negrii , tricoul alb cu o pisică neagră și teneșii .
"Sunt gata" am tipat încercând să cobor cu cele 3 geamantane
"Lasă-mă să te ajut."a zis Robert cu un glas blând
"Multumesc."am zis eu putin rusinata
Era ora 14:33 și noi eram la airport
O să fie un drum lung așa că mi-am băgat căștile în urechi și am început să ascult muzică.
La revedere N.Y
Bun-venit Anglia.---------------------------------------
păi Sallz lume , m-am apucat de o poveste , adica tot citeam povesti si m-am gandit sa scriu si eu una :)))
k k nuj daca e ok dar sper ca o sa va placa :))
k pupss
CITEȘTI
Hopeless (h.s)
Fanfiction"De ce m-ai ales tocmai pe mine?"întrebă ea cu o voce nu tocmai plăcută. El a râs. "Deoarece tu ești specială , dragul meu înger."a spus el , ochii lui fiind ațintiți spre frumoasa fată. Aceasta a înghițit în sec.