Capitolul 3.

162 5 2
                                    

"Clasă , liniște!"a spus profesoara de română
Se pare că Luke are 18 ani și este din California , nu știu ce caută el aici , dar mă bucur că am un prieten . Se pare că suntem în aceeași clasă și , din nou , mă bucur.
După ce am mai schimbat câteva vorbe , am mers spre clasa , cerându-ne scuze deoarece am întârziat , evident toată clasa holbându-se la mine.
"Avem o eleva nouă , te rog , poți să vi în fața clasei să te prezinți?"a spus ea cu o voce calda
M-am ridicat încet din bancă , șimțind cum toate privirile sunt puse pe mine . Lol ce ciudat sună , dar este adevărat .
Când am ajuns în fața clasei m-am uitat în jur , erau fete frumoase , mai frumoase ca mine , pitipoance unele și băieți destul de okei . M-am uitat la Luke , el făcându-mi cu ochiul .
"Păi hei lume , numele meu este Laylaa Smith , am 17 ani și iubesc arta ."după ce am terminat toți băieții au început să fluiere și unii mai și strigau "ești bună".
"Din câte văd în aceastâ foaie"spuse profesoara arătând spre o hârtie galbenă "dansezi street dance , cânți și scri cărți."a spus ea cu o voce mândră "mă bucur să văd asta , Laylaa , du-te la locul tău"a spus ea zâmbind
Ughh , liceul Tribeca chiar este frumos , dar nu se compară cu cel din New York , New York pentru mine mereu va fi 'acasă' .
"Elevi , astăzi nu vom preda nimic" în acel moment toată lumea a început să zică 'yey' "dar de ora următoare vom începe să vorbim despre ceva care cred că o să vă placă."a spus ea fericită
A vrut să spună ceva , dar în acel moment ușa s-a deschis.
Pe ea au intrat 3 băieți , ciudat , toți 3 purtau haine negre .
"Styles , Horan , Malik , mă mir că sunteți aici în prima zi de școală"a spus ea o încruntătură apărându-i pe frunte
Erau niște băieți drăguți , dar probabil sunt periculoși.
"Am zis să trecem și noi pe la școală."a zis băiatul blond
Acum am observat că au tatuaje și piercing-uri .
După ce blondul și-a terminat propoziția , toți 3 au început să râdă .
Lol , ce ciudați . M-am uitat la Luke și el mi-a zis în șoaptă 'starurile școlii' . Când am auzit mai aveam puțin și făceam pe mine de râs . Nimeni nu conduce școala înafară de directoare , oh stai , ăștia sunt acei băieți macho .
M-am uitat mai atent la ei . Unul dintre ei avea o creastă , celălalt avea părul blond și ultimul , uh , wow , părul lui creț era brunet și tatuajele îi puneau în evidență mușchii bine-făcuți .
Am stat 2 minute și m-am holbat la el , până când a început și el să facă ceea ce făceam și eu . A început să rânjească , acel rânjet devenind unul pervers.
Uh , dubios , al dracu de dubios.
"Luați loc , rebelilor."a spus profesoara rotindu-și ochii
Mai era o bancă liberă cu două locuri , iar eu stăteam singură. Oh doamne , nu , te rog , îl accept până și pe blond , dar nu vrea să vină 'Crețul' lângă mine.
Pare acel băiat care nu îi pasă de nimic , doar de el.
Crețul le-a spus ceva celor doi băieți la ureche și aceștia au început să chicotească. Blondul și cel cu creastă s-au dus în ultima bancă liberă , iar Crețul se îndrepta spre mine. Oh nu , asta nu este bine , deloc bine . Mi-am mușcat interiorul obrajilor până când am simțit gustul metalic al sângelui.
Crețul s-a așezat lângă mine , admirându-mă ca pe un tablou minunat . Se holba . Am început , din nou , să mă panichez , pur și simplu nu vreau să stau lângă el.
"Având în vedere că mâine este a doua noastră oră de română-"a spus profesoara dar a fost întreruptă de 'colegul meu de bancă'
"O să numărați fiecare oră a noastră?"a spus el râzând
Prietenii lui au început să râdă , urmați de alți elevi din clasă. Așa tupeu nu am mai văzut de mult , wow , nici eu nu am unul așa imens .
"Styles , te rog frumos să taci ! " a spus ea aproape țipând "mâine avem oră de română , vom vorbii despre o carte pe care am terminat-o în vacanța de vară . Este vorba despre societate , vreau ca mâine , cu cuvintele voastre , nu este temă și nu trebuie să scrieți ceva , să îmi spune-ți ceva despre ea , ce credeți voi ."a spus ea zâmbind
Oh este simplu , căcat . Societate de căcat . Am observat că mulți au început să zâmbească , numai eu aveam acel zâmbet forțat .
Deci , se pare că el este Styles . Hm , are un nume frumos pentru un macho . Mă uitasem cu coada ochiului la el și văzusem că se uita foarte intens la mine . Profesoara nu a mai apucat să spună nimic deoarece s-a sunat . "Amin."am zis în gândul meu
Nu mă înțelegeți greșit , iubesc să citesc , să scriu , să dansez , să cânt , iubesc arta , într-un cuvânt , dar îmi va lua ceva până o să mă acomodez aici. Mi-am luat orarul , l-am îndesat în geantă , am pus-o pe umăr și am vrut să mă îndrept spre ieșirea dar o mână puternică m-a oprit . M-am întors cu fața și l-am văzut pe Creț . Am început ușor să mă panichez , ce să fac , nu stiu ce să fac . Se uita la mine cu acel rânjet , rânjet pervers .
"Cred că nu am făcut cunoștiință , iubire."a spus el rânjind și mai mult , majoritatea colegilor erau afara din sală , dar mai erau și alții care , probabil , povesteau ce au făcut în vacanța de vară .
"În primul rând nu îmi mai spune 'iubire' ."am spus eu iritată de situație "În al doilea rând , poate eu nu vreau să facem cunoștiință."am spus eu sigură pe mine .
Huh , tupeu într-o lume tupeistă , nu? El a început să rânjească din ce în ce mai mult , oh doamne , oprește-l .
"Toate vor , dragă . Eu sunt Styles , dar îmi poți spune Harry și am 18 ani."a spus el făcând cu ochiul , arătându-și zâmbetul de ștrengar
"Eu nu sunt 'toate' Harry!"am spus eu iritată din ce în ce mai mult . " Eu sunt Laylaa , Laylaa Smith și am 17 ani."
"Tupeistă , nervoasă și înțepată."a spus el lingându-și buzele
De ce aș minții? Este foarte fucking hot , dar nu , nu vreau să am vreo legătură cu el.
"Lasă-mă în pace , Styles!"am spus eu făcând contact vizual cu el
"Ne mai vedem , iubire."a spus el plecând
Mi-am pus geanta mai bine pe umăr și am ieșit din clasă.
Era un adevărat haos pe hol , cu greu mi-am făcut drum printre boboci și alții elevi . M-am dus în curtea școlii cu gândul de a fuma o țigare , dar , din nou , o mână m-a oprit.
-----------------
pai salut lume =))) stiu stiu , nu am mai postat de ceva timp -.- dar hei , postez odată la 2-3 zile , cred =))))
Având in vedere ca acum sunt acasa , nu merg la scola , yay=))) , o sa ma apuc de capitolul 4 care va fi destul de interesant👏😂 sper că va place cartea , adica , vreau si eu păreri :3 va rog , nu cer mult😥 ne vedem curând cartofii mei mov💜

Hopeless (h.s)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum