Sabah her zamanki gibi başım çatlıyordu üzerindekileri çıkartıp yürüyüş yapabileciğim bir şortla atlet giydim odanın anahtarını alıp parmak ucumda yürüyerek kapıya yöneldim kapıyı açtığımda burç. Da odasından çıkıyorudu zamanlamama ............. ya bunun ne işi var şimdi burda
"Günaydın"CevAp vermeden asansöre yöneldim elm ayağım yine titremeye başladı asanssörün düğmesine deli gibi basıyordum gelmeyince merdivenlerden inmeye başladım lobiye gelince karşımda burçu görmemle bir kez daha irkildim
"Beni dinleyeceksin""Burç bana izin ver"
"Hayır akşam sekizde sahile gelip beni dinleyeceksin"
"Burççç"
"Defne gelmessen o odadan seni zorla çıkartırım "
Son cümlesi de bu oldu sinirle yanımdan gitti herhalde sahile koşuya gidiyordu off acaba ayağımı mı kırsam yada ilaç içeyim en iyisi akşama kadar geberirim en kısa ölüm yolu hiç şüphesiz...
Allahım delirdim galiba ben kendi kendime konuşuyorum offf napıcam yaaa..
Sahile indiğimde burç ortalıkta yoktu herhalde başladı koşuya. bu durumla koşamayacağımı bildiğim için kuma oturup acayip acayip şekiller çizmeye başladım..Gözümü kumdan kaldırıp denize çevirdiğimde burç denizden çıkıyordu...
Kumdan kalkıp üstümü sirkeledim burç bana doğru gelmeden kulaklıklarımı takıp koşmaya başladım nedese içimde olmayan enerji birden patlamıştı arkamı dönmek istemiyordum ama birden de çok merak ediyordum en sonunda dayanamayıp arkamı döndüm burç çoktan ortalıktan kaybolmuştu hızımı yavaşlatıp durdum off çok sıkılıyordum yolumu tamamlamadan otele döndüm asansöre binip restorant katına çıktım ortalık karabalıktı kahvemi alıp havuz kenarına indim şezlonga uzanıp kahvemi içmeye başladım bir yandan da akşamı düşünüyordum tam uykuya dalacakken durunun havuza atladığını fark ettim biraz yüzdü ve yanıma geldi geldiğinde yüzünde korkunç bir ifade vardı.."Niye bana öldürecekmiş gibi bakıyorsun?"
"Saçmalıyorsun"
"Hayır saçmalamıyorum gözünde farklı bir ateş var"
"Evet var tamam mı ve bu ateş senin yüzünden çıkıyor burçu üzmeye hakkın yok gerçekten sevmiyorsan oynama onunla"
"Oyna......"
Konuşmama devam Etmeme izin vermeden yanımdan gitti. Off ya offf çıldıracağımmmmmm