#25 + BONUS

1.3K 117 91
                                    

Ce alegi dintre...(1) A il manca pe Luhan si (2) a il manca pe Sehun.

  #BONUS - Luhan facts

1. Kai le arata oamenilor pe care nu ii cunoaste poze cu Luhan si le spune ca este sora lui mai mare.

2. O data, un membru EXO-M  s-a asezat pe cubul rubic al lui Luhan si l-a spart, iar cand Luhan a vazut acest lucru, a inceput sa tipe un timp pentru o vreme.

3. Lui Luhan nu i-a crescut niciodata mustaţă asa ca nu are nevoie sa se radă.

4. Luhan e cel ce inveseleste atmosfera in grup.

5. Ceilalti membrii EXO au promis ca se vor  rade sub-braţ cand Luhan isi va pierde virginatatea.

6. Inainte sa se intoarca in China, Luhan i-a dat lui Sehun un breloc cu o caprioara si i-a spus "Daca iti e dor de mine, doar priveste brelocul". (Aww)

7. Luhan este mare fan  al lui Yunho din TVXQ.

8. Are mare grija de pielea lui.

9. Luhan pune chili in mancarea lui D.O cand vrea sa se distreze.

10. Luhan ajunge mereu sa fie invinovatit pentru prostiile pe care le fac ceilalti membri.
_______________________________________________________

Multumesc din suflet ca imi cititi cartea. Nu ma asteptam la atat de multi cititori intr-un timp atat de scurt si sper ca sunteti de acord cu bonusul pe care il voi posta la fiecare 5 capitole. Love you guys.

Ce alegi dintre... {EXO&BTS} \\KPOP\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum