KAVGA

0 0 0
                                    

Ceylinciğimle okuldan çıkıyordu tabi bizim okuldan çıkma saatlerimiz birazcık değişikti 12ler ve bizler haftanın 2 günü 1 saat ekstra dersimiz vardı. Neyse gelelim asıl olaya dersten  çıktık ancak Ceylinimle biz çarşıya gidiceğimiz için otobüse binicez.  Okulun önüne bağırmış sesleri vardı.
Okuldan çıkınca iki grup arasında kavga olduğunu gördük tam fark etmeden giderken oradaki erkekler biz dahil birkaç kıza laf atınca olanlar oldu bizimkiler ve karşı okulun erkekleri de kavgaya dahil oldu kavga sırasında laf atanlardan birisi tam otobüs durağının az gerisindeyim yanıma gelip bıçak dayadı bana celine bakıp git dedim o da arkadaki tuğlayı alıp herkes bize donünce yaklaşan olursa öldürürüm demekle tehdit etti bizimkiler ve bıçak çekenlerden kaçanlar oldu buna mert ve bahadır da dahil tabi o sırada ceyline de çekildi bıçak onlarla geriye doğru gittik biz artık neredeyse ağlıcaz diğerleri ise bizi bırakmaları ı söylüyordu durakta mert ve bahadır varmış. Bıçağı tutan kollarını tutup bükerek bıçağı düşürdükten sonra onları dövmeye başladılar.
Tabi ben durur muyum hiç?
Beni tutanın eline basmaya başladım ceylin arkamda mert önümde diğerini dövüyor bende tabi gözükmüyorum sonra onun sağ elinin parmaklarını  kırıldığında emin olduğum anda ceylin siyah poşetteki bluzu aklıma geldi aldım ve elimi iki kat sardım sonra biraz sadistçe olabilir ama açıkça bu hiç umrumda olmadı merti durdum oğlanın göbek kızına gelicek şekilde oturdum ve mertteki çakıyı aldım ve yavaş yavaş o pisliğin suratında gezdirirken yavaş yavaş keskin kısmıyla çizmeye başlamadan önce tırnaklarımla suratını çizdim ve bucağımla onların üstünden geçmeye başladım  enson bundan da sıkılınca cinsel organına basmaya ve ezmeye başladım tabi o pisikte çığlık atmaya sus diyorum susmuyor en sonunda tekme atıp orospular gibi çığlık atmayı kesmesini söyledim. Ve ona bir daha karşımıza çıkarlarsa bunun tam olarak bacak arandaki fazlalığını kopartıp ona yediriceğimi söyledim ve aynısını merttekine de yaptım tabi o sırada oradaki çoğu kişinin beni şaşkınlıkla izlediğini bilmiyordum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKA AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin