Bahardan
Bugün biricik arkadaşın Ceylinle evde tek başınayız. İlk olarak kahvaltımızı ettik sonra okula gitmek için hazırlanıyoruz . Ben mavi ela karışımı gözlere siyah saçlara sahipken Ceylomda sarı saçları yeşil gözleri var.İlk dersimiz beden bizde ona uygun kıyafetlerimizi giydik. Ben mavi atlet tarzı ince bluz ve onun üstüne yarasa kol ince pembe bluzle yarım siyah taytla kombin ederken Ceylom ise benimle aynı tür kıyafetlerini siyah gri renkleri ile uygun bir kombin oluşturdu.
Biz okula varıp derse girdikten sonra müdürümüzle iki erkek geldi .Tabi bana bunları Ceylom anlatıyor bende o sırada uyuyordum. Çocuklarında Bahadır ve Mertmiş. Kantine inip gıybet yaptık birazcık sonra Ceylin yeni gelen çocuklara çekti konuşma da Mertin 16 yaşında olduğu yakışıklı ve sayısalının iyi olduğu hakkındaydı.
- Kanka lann Kiralık Aşktan bahsedek biraz tamam Mert iyi hoş çocukmuş begenmişsin iyi hoşta kabak yani...
-Öfff tamam ya ne oldu bu bölümde hani ömer defneyi öptü de Neriman bunu gördü yaa hah işte Defnenin abisini kurtarma parasını Neriman vericek tabi bir şartı var
-Eee neymiş qızz???
- Bu Neriman cadısı hem Defneyi Ömerin asistanı yapıcak hemde kıza yüklü bir miktar para vererek abisini piss Serdarı kurtarmasını sağlayacak bir de En büyük sorunsa Defne Ömeri kendisine aşık edip evlendikleri gün onu gönderecek kısaca Defne ayvayı yedi qızz.
- Oha lan biz istesek böyle olmaz looon
- Hee valla qızçemm tabii bizde nerde o şans
-Haklısın valla anca dozolordo olar onco o tor oşk.
- Haklısın kankiş hadi birazda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA AŞIK
أدب المراهقينBenimle aşka aşık olmaya varsanız. Hikayeme göz atmalısınız NOT: Hikayemin tüm hakları bana aittir.