2.KORKU

197 16 7
                                    

müzik~selena gomez~the hearts wants what it wants
Kafam iyice allak bullak olmuştu önce İlayda'nın "kendini koru" şimdi de bu not "sıra sanada gel
lecek".Düşüncelere dalıp gitmişken odaya bir kız girdi, sarı saçlı ela gözlü uzun boyluydu."merhaba" diye söze başladı 523. oda burasımı? dedi bende evet, diye karşılık verdim.Eşyalarını yerleştirmeye başladı.Demek oda arkadaşım bu kızdı. aman ne güzel!İşi bitince adını sordum.Cemre'ymiş.Saatlerce konuştuk kendimizden bahsettik, sonuçta ayni odada kalacaktık.Yatağa uzandım ve tekrar notu düşünmeye başladım, başıma bi'şey gelecekti ama ne.Kafamda ki sorularla uykuya daldım.
Yardım edin! Gelen sesle irkildim.Cemre kanlar içinde yerde yatıyordu.Sıra bana gelmişti.Ambulansı aradım ve hızla oradan uzaklaştım, ölmekten korkuyordum.Arkama bakmadan kaçıyordum ama peşimdelerdi hissediyorum.Üstüme bir şey atladı.Ağaca benziyordu ama daha çok insandı.Beni boğmaya başladı kafanına vuruyordum ama benim elim acımıştı.Nefes alamıyordum etraf kararmaya başlamıştı.Biri geldi yaratın kafasını koparıp bir kenera attı.Bunlar sadece böyle ölüyorlar, dedi.S.. se.. sen İlayda, evet öyle kendini koru demistim, neyse al şu bıçağı unutma sadece kafası kopunca ölüyorlar.Saldırmaya başladık 5-6 tanesinin kolunu ve bacağını kopardım herhalde bu bizim lehimize olurdu diye düşündüm ama yanılmışım kopan her parçan yeni bir tane adını bilmediğim varlıklardan oluştu."Glork.Adları Glork." dedi İlaydı.Artık savaşamazdık kaçmamız lazımdı.Hızla koştuk en yakın çıkış yangın çıkışıydı.Binadan çıkınca otoparkı girdik.BMW x6 markalı bi'araba çaldık.Yola koyulduk.Nereye gidiyoruz, dedim Uruguay, diye cevap verdi.Yol bu sefer cidden uzundu kafamı arkaya yaslayıp yarım kalan uykuma devam ettim.İçimde ki korku kısmen geçmişti artık neyin saldıracağını biliyordum ama nerden saldıracağını bilmiyordum.Araba kaymaya başladı uçuruma doğru gidiyorduk.

YETİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin