4.URUGUAY YOLU

198 15 5
                                    

müzik~hidra~holigan
Araba kayıyordu,lastiklerin sesi kulağım çınlıyordu.İlayda kontrolü kazanmaya çalışıyordu ama nafile.Uçurumdan aşağıya taklalar atarak düşüyorduk.Büyük bir çınar ağacına çarpip durduk.Emniyet kemerini açtim.Camı yumruklayıp zorda olsa kırdım.Dısarı çıktım kafam kanıyordu oluk oluk, biraz da başım dönüyodu.İlayda'ya baktim baygındı.Çıkarmaya çalıştım ama emniyet kemeri sıkışmıştı. Ne yapacaktım? Benzin damlalarının sesi kulaklarımın içinde yankılanıyordu.Tepenin başından ağır adımlarla hırlayarak bir Glork yaklaşıyordu.Acele etmem lazımdı araba her an benzine değen bir kıvılcımla alev alabilir yada tepenin başından gelen Glork bizi öldürebilirdi.Kafamın kanaması giderek artıyordu bu da hareketlerimi güçlestiriyordu acele etmeliydim.Glork biraz daha yaklaşıyor, benzin birikintisi giderek artıyordu.Tabii ya, İlayda'nın bana verdiği bıçak.Cebimden bıcağı çıkardım.Hizla kemeri kesmeye başladım ama olmuyordu kesilmiyordu.İlayda gözlerini yavaşça araladı ne oldu, çabuk kemeri kesmeliyiz sıkışmış.Afallamıştı niye kesiyoruz ki açsan ya, tabii ya ben bunu nasıl akıl edemedim.Kemeri açtı ve arabadan çıktı aslında tam olarak çıkmamıştı çıkarılmıştı.Şimdi ne yapacaktım, benim iki katım büyülüğünde ki bu dev yaratığı nasıl öldürecektim. Dengem bozuldu yere yığıldım kalkamıyordum kafamın kanaması iyice artmıştı ayağa kalkmaya çalıştım ama olmuyordu.Arabadan destek alarak ayağa kalktım Glork'e doğru yaklaştım güçlükle kendimi ileri doğru atıp boynuna sarıldım.Boğazına defalarca bıcağı sokup çıkardım, İlayda'ya bir şey olmasına izin veremezdim.Glork önce yere dizleri üstüne doğru düştü sonra yüzünün üstüne.Yere gürültüyle yığılırken ağzından bir cümle döküldü "Ailen ve senin için üzgünüm, mecburdum."Ne demekti bu, bunu onlara kim yaptırıyordu? Düşünceler kafamın içini doldururken benzine değen kıvılcımla araba havaya bizde yola doğru uçtuk.Uyandığımda yanımda İlayda yoktu yoksa ona bir şey mi olmuştu?
2 tane 2.bölüm var 2.si 3 olcakti yanlışlıkla 2 yazmışım neyse vote ve yorum atmayı unutmayin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YETİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin