ARTIK EVİMEDE GİDEMEM

149 7 7
                                    

biliyorum cok uzun zaman oldu ama yazamadim cunku cok az kisi vote yapmis bi an yazmak istemedim size cok deger veriyorum lutfen beni kirmayin bu arada takip edin. ;) daha kisa surede yayinlicam SOZZ :* degerlilerim sizi seviyorum :* <3 bu arada biraz kisa oldu kusura bak.ayin ama yeni bolumu uzun olucak tabi bol bol vote ve oy gelirse :* :* :*

Evet bu fikir nerden cikti bilmiyorum ama bize gitmeye karar vermistik.Daha dogrusu ben karar vermistim cunku busranin dili tutulmus gibiydi hic cevap vermiyodu. Aslinda bende cok korkmustum ama guclu durmak zorunda oldugumu biliyodum bu cok zor olsada yapicaktim busra bizi bu derde sokmustu ama busray bu halde birakamazdim en azindan simdilik...

Bayagi bi yurudukten sonra bizim eve gelmistik ama iceri girsemmi bilemiyodum gercekten cok korkmaya baslamistim ama busraya caktirmamaya calisiyodum busra bana dondu yol boyu ikimizde konusmadigimiz icin bu biraz garip gibi geldi

-Cagla bence hic bunu yapmamaliydim ozur dilerim sizi tehlikeye aticagimi bilseydim bunu basindan bole yapmazdim hala inanamiyorum evet cinler bize musallat olmustu ve bu okadar kolay gibi gozukmuyo cagla her an yanimizda olabilirler artik saklanamayiz anladin mi artik cok gec bunun icin..

deyip birden kendini yere atti ve aglamaya basladi bende ona sarildim ve borden busranin vucudu sogumaya basladi o kdar sogudu ki bi an bana bile titreme geldi sonra suratina baktim keske bakmasaydim cigligibasar basmaz kactim kosuyodum evet bilmedigim sokaklar ,bakkallar,caddeler nereye olursa olsun gidicektim .Durmadan kosuyodum.İcimden soyle gecirdim evet artik busrayida almislardi acaba bu dunyanin bize bi oyunumu bnce bu dunyanin deil CİNLER in bize bi oyunuu kendi kendime soylenirken arkadan yanima dogru kosan ayaklari ters ve vucudu ortadan ikiye ayrilmis olmasina ragmen hala ayni hizada oldugunu gordugum Busra bana dogru kosuyodu Busra mi dedim pardon Busranin vucudunuele gecirmis bir yaratik (CİN)

Evet ve bana yaklasmissti cok korktum ve bi an durdum arkami dondum vee -GEL ve ne istiyosan yap dedim. Bu cesaret nerden geldi bilmiyorum ama oda durdu sonradan bi ses cikardi anlamadim sonradaa HAHAHAH dedi ve bana dogru kostu tum gucuyle koatuuna emindim vee bi anda bana carpti o kadar cok canim yaniyodu ki heryerim kan icindeydi ve icimdeki bagirsaklari,midemi gorebiliyodum.Dur bi saniyee NEDEN OLMEDİM ???

CİNN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin