| Regulamin |

95 6 8
                                    


1| Jeśli przeczytaliście wstęp to wiecie, że klejnoty są stworzeniami bezpłciowymi, więc nawet nie próbujcie mi tu dowalić jakiś scen 18+ bo z praktycznego punktu widzenia jest to całkowicie niemożliwe jeszcze jeszcze jeśli pojrzeć na fakt, że klejnoty nie odczuwają pociągu seksualnego.
Co najwyżej jakieś pocałunki.

2| Prosiłabym raczej o styl książkowy i żeby nie odpisywać osobie jednym zdaniem kiedy ona da ci ściane tekstu. Nie zdziw się, jeśli po czymś takim straci ochotę na pisanie z tobą.

3| Dłuższe nieobecności proszę zgłaszać osobie, z którą piszemy.

4| Prosiłabym o aktywność, lecz doskonale rozumiem, że inni mają swoje życia, więc nie spamić komuś kropkami po pięciu minutach.

5|Zważajcie też na to, że jeśli wasza postać jest bardzo krucha to przy jakiejś interakcji z twardszym klejnotem może po prostu pęknąć czy się pokruszyć

6|Wasze postacie mogą zajmować się między innymi medycyną, strategią, krawiectwem, rzemieśnictwem, kowalstwem albo patrolem, który wiąże się często z walką z Lunarianami.

7|Będę pisała Kongo-sensei'em, więc będę wam przydzielała obowiązki oraz partnerów jeśli przypadnie wam patrol, lecz to może się zmienić jeśli wolelibyście inną opcje.

8|Postaram się poprowadzić to rp w miarę zgodnie z fabułą, lecz nie wiem czy mi to wyjdzie tak jak bym chciała.

Houseki no kuni / RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz