| Wstęp |

221 9 69
                                    

Na początku podkreśle, że znajomość mangi czy anime nie jest tu konieczna.
Wszystkie potrzebne fakty postaram się tutaj umieścić. Zadawajcie pytania jeśli coś będzie dla was niejasne.

W tajemniczej przyszłości nowa forma życia zwana Klejnotami zamieszkuje świat zniszczony przez sześć meteorów, pozostawiając jedynie plażę otoczoną oceanem.
Klejnoty są zmuszone do walki z Lunarianami, którzy chcą roztrzaskać ich na kawałki i zrobić z nich biżuterie. Nikt nie zna powodu ich postępowania.
Każdy tutaj ma przypisaną role. Od wojownika, którzy są odpowiedzialni za walkę z Lunarianami do medyków, którzy składają roztrzaskane klejnoty i kowalów tworzących broń do walki z Lunarianami.
Mimo tej całej często sielankowej atmosfery nigdy nie wiesz kiedy to czas przyjdzie dla ciebie albo twojego bliskiego przyjaciela.

| Kim są klejnoty? |

To nieśmiertelny, humanoidalny gatunek, który zamieszkuje ziemię.
Klejnoty przybierają postać ludzi, ale z ciałami wykonanymi z wypolerowanego kamienia, które różnią się w zależności od ich składu materialnego. Większość z nich ma włosy, oczy i paznokcie w tym samym kolorze co ich ciała z kamieni szlachetnych i białą skórę wykonaną z proszku, który nakładają, aby chronić przed morską bryzą i ostrym słońcem. Chociaż ich włosy mogą wyglądać na solidne, można nimi manipulować podobnie jak ludzkimi włosami (przycinać, wiązać, warkocz itp.). Oprócz dorosłego Kongo-sensei , ich wygląd przybrał postać nastolatków o średniej wysokości 150 cm.
Mają one między innymi bardzo słabą psychikę. Nie potrzebują też one jedzenia.
Nie mają one płci, lecz swoim wyglądem często (lecz nie zawsze) przypominają płeć żeńską.
Mimo to posługują się one zaimkiem męskim.
Ważnym aspektem jest też to, że jeśli stracą one kawałek swojego ciała tracą też przy tym część swoich wspomnień.

| Jak powstają klejnoty? |

Klejnoty rodzą się na Wybrzeżu Nascencji średnio co 100 do 1000 lat, gdzie kryształy wyrastały z morza przez eony. Niektóre z tych kryształów w pełni rozwijają się w kanciastą formę humanoidalną (choć brakuje im oczu) i stają się Klejnotem, podczas gdy inne nigdy nie osiągają tego etapu i po prostu opadają na ziemię jako nieożywione kryształy. Kongo koryguje każdy klejnot dłutem i daje im oczy po urodzeniu się na Wybrzeżu Nascencji, usuwając asymetrie, aby wszystkie klejnoty były równe. Klejnoty nie mają żadnych cech seksualnych, a nawet pępków, co czyni je całkowicie bezpłciowymi. Ich zewnętrzne ciało działa podobnie jak ludzkie i wydaje się, że potrafią używać wszystkich pięciu zmysłów, chociaż są odrętwiałe na temperaturę. Potrafią określić twardość innego klejnotu za pomocą dotyku

 Potrafią określić twardość innego klejnotu za pomocą dotyku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

| Twardość klejnotów |

Jest to zależne od ich rodzaju. Najtwardszym minerałem jest diament co czyni go najodporniejszym na wszelkie uszkodzenia. Im klejnot ma mniejszą twardość tym łatwiej się kruszy co często wyklucza go z walki z Lunarianami.
Można ją określić dzięki skali Mohsa.

Houseki no kuni / RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz