Prehrabla som si vlasy. Pozrela som sa na čas. Bolo 23:20. Čas vyraziť. Pred odchodom som sa posledný krát pozrela do zrkadla. Neodolateľná. Tak a začína boj o prežitie. Ale nebolo to na mojej strane.
Zamkla som a vyšla som do tmy. Mám rande. Teším sa. Nastúpila som do svojho autíčka a uháňala som ako blázon. Milujem rýchle jazdy. Zastavila som, je to tu.
Vystúpila som z auta. Pred barom ma čakal nejaký chlap.
„Ahoj cica.“ Chlípne sa na mňa pozrel. Usmiala som sa na neho. Bol to ten, čo som si s ním dopisovala. Bingo, bude to ľahké. Nerobím to prvý krát.
„Ahoj.“ Usmiala som sa nevinne.
Podišla som k nemu, páchol po cigaretách a alkohole.
„Kde pôjdeme ?“ prezeral si ma.
Mala som na sebe latexovú čiernu sukňu a jednoduché tielko, dopasovala som to vysokými čiernymi čižmami na opätku. Chlapom stačí ukázať kozy a už sú hneď tvrdý.
„Navrhni cicuška.“ Vytiahol z vrecka cigarety a ponúkol ma. Vzala som si.
Pozrela som na neho zvodným pohľadom. Pretočil očami a chytil ma za ruku. Cupitala som za ním. Šli sme do nejakej tmavej uličky. Perfektné.
Pritlačil ma o múr. Rukou mi prešiel po stehne. Zavzdychal. Bozkával ma po krku. Druhou rukou mi prešiel do výstrihu. Zmrzol. Zacítila som tvrdú hrču v jeho gatiach. Chudák, bol hotový. A to som ani nezačala.
„Si taká krásna.“ Poznamenal.
Rukou mi prešiel k nohavičkám. A teraz to príde, ...
Odsotila som ho zo seba. Vytiahla som nôž zo svojich vysokých čižiem. Ostrie noža sa zablyslo. Chlap sa zľakol. Pomaly krôčik po krôčiku ustupoval.
„Čo to ?“ nebol schopný rozprávať. „ Mám manželku a deti.“ Kľakol si na kolená a ruky dal ako pri modlidbe.
„Mal si na to myslieť skôr.“ Zaškerila som sa.
Nôž som mu zapichla rovno do krku. Začala striekať krv na všetky strany. Ešte som mu uštedrila zopár rán a usmiala som sa. Práca dokončená.
Privoňala som si k tielku. Páchlo po cigaretách a krvi, Pozrela som sa na hodinky. 00:00, som presná.
Rýchlo som sa vytratila, nech ma nikto tu nenájde.
Na druhý deň :
Dnes našli ďalšiu mŕtvolu muža. Bol na smrť dobodaný. Môže za to krvavá vrahyňa ?
Noviny som hodila na stôl. Bolo krásne, že si na vás spomenú aj v novinách. Zašla som k notebooku. Nová správa.
Diablik5W7: Ahoj, si krásna. Dáme sex stretko ?
Usmiala som sa a hneď som mu odpísala. Toto bude ďalšia zaujímavá noc na ktorú sa teším.
Ano ano, aj ja som už začala z jednodielovkami, som strašná viem. Dúfam, že sa bude páčiť.