1.episode

53 11 25
                                    

Lana del rey - CARMEN

Parlak yıldızlar gökyüzünü aydınlatmaya devam ederken o gökyüzünü izliyordu ve kasetinde çalan şarkı haricinde tamamen yalnızdı.

Ve ölecekti ,bu gece

Ayrıca sevgilisine yazdığı mektupuda cebine koymayı ihmal etmemişti.

Galiba geride bırakacağı son sözler en değerlisine yazdığı bu sözler olacaktı.

Ölümünün kusursuz olması için mektup'u tekrar okumaya karar verdi.

Kim jungwoo,

"Ne güzel gülmüştün bana ilk kar yağdığında , aklımdan çıkmaz her karesi o bir kaç saniyenin.

Belki ben abartıyorum. Belki de hakediyor o güzel gamzelerin tanrı fazlasıyla özenmiş. O kadar güzeller ki oturup ağlayasım geliyor karşında.

Boynumda her zaman boynunda olan kilit kolyenin anahtarı duruyor .

Gerçi hiç bir kapıyı açamayan anahtar ne ise yarardı ki

Ben galiba yoruldum sevgilim insanların bizden nefret etmesinden sırf birbirimizi seviyoruz diye evden atılmaktan, dışlanmaktan ayrımcılıktan ,artık zor geliyor nefes almak dahi.

Bu satırları okurken asla üzülme sevgilim

Seni her zaman sevdiğimi bil ve bana küsme olur mu ?

Sadece biraz erken gidiyorum.

Son olarak birbirimize verdiğimiz bu sözü  bozacağım için çok üzgünüm ama sen asla bozma olur mu sevgilim

                                                -kim doyoung

Veda mektup'u nu katlayıp cebine koydu.

Daha sonra içine titrek bir nefes çektiğinde ağladığının farkına varamayacak kadar derin düşüncelere dalmıştı. En çok nefret ettiği şeylerden biriydi düşünmek. Düşündükçe daha çok kayboluyordu kendi karanlığında. Umut ışığı her bir düşüncede sönmeye devam ediyordu ve artık ışık çoktan sönmüştü.

Ölüm, çoğu kişinin aksine korkutmuyordu onu burada onu korkutan tek şey sevgilisinin peşinden gelmesiydi.

Oturduğu kayalığın üzerinde kaset'inde çalan şarkıyı mırıldanıyordu. Müziğin büyüsüne her zaman inanmıştı. Ama artık müzik bile onu kurtaramayacak derecede zayıf düşmüştü.

Oturduğu yerden kalkıp temiz havayı içine çekti . Uçurumun kenarına doğru yürüdü ve Kollarını iki yana açtı. Rüzgarın ellerinin arasından geçişi hayali bir el tutuş gibiydi.

Son kez derin nefes alıp gözlerini kapattı.

"Uçabilirim"

Diye fısıldadı ve kendini boşluğa bıraktı.

Basınç kulaklarında uğuldarken deniz ölümün şarkısını söylemeye devam etti.

                

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CARMEN (dowoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin