Înapoi la realitate

33 2 2
                                    

Mă trezesc somnoroasă îmi fac rutina de toate zilele îmi iau micul dejun,apoi îmi amintesc că nu am luato pe Tiki.
M:Tiki,Tiki! Tiki unde ești?!
?:Marinette...
Mă întorc și o văd pe Tiki. Încerc să o iau în palmă dar nu pot...
M:Tiki...
T:Marinette revinoți!
M:Ce vrei să zici,ce se întâmplă?
M:Marinette,ăsta un vis revinoți!
T:Tiki de unde știi?
T:Am reușit să te contactez, cu toți avem nevoie de tine!
M:Dar ce pot eu să fac?
T:Hmmm...O să te speri forte tare și vei fi atât de speriată încât te vei trezi...
M:Bună idee...
T:Acum să ai răbdare o voi face pe neașteptate...
Tiki merge la baie stă mult acolo...
Stau și aștept...

?:Marineeette...
Aud o voce înfricoșătoare...



M: Aaaaaaaaaaaaaaaaa... Țip eu cât mă ține gura.
T:Sunt eu Marinette...Tiki își dă masca jos ajungând la piciorul meu...😨🤮
T:Am adăugat doar un mic detaliu în plus...Nu mai pot vorbi contactul e întrerupt...Paaa...
Spune ea și dispare.
Curioasă ridic masca,dar simt ceva lipicios...
M:Eww mâzgă dezgustător...

Inima simt cum bate din ce cen mai tare parcă sărindumi din piept...Deodată totul se face negru și în fața mea apare un ecran mare și aud niște voci.

Doctorul:Faceți ceva Nerozilor!...Nu vedeți căi crește tensiunea!?
Îmi vine să râd dar nu o fac căci știa că e viața mea în joc.
Deodată ecranul dispare,iar totul e încețoșat.(Marinette deschide ochi).
Doc:Domnișoară, cum vă simțiți?
M:Bine de ce?
Doc:Păi părinți dumneavoastră doresc să vă vadă,îi las pe ei să vă explice. Din cabinet iese doctorul,iar pe ușă intră mama și tata.
Mă:Ce bine că ți-ai revenit. trebuie să plecăm cât mai repede acasă...
M:De ce?
Ta: Graficianul Malefic a revenit el iar pe tine te-a atacat(am făcut și o rimă).
Ma:Au venit și prietenii tăi să te vadă.Te lăsăm să vorbești cu ei iar noi îți facem externarea Ei ies pe ușă apoi intră Alia, Nino și...

------------------------------------------------------Sunteți curioși cine era nu?
La 3 Voturi fac Next. Sau măcar două comentarii.
Ne vedem la următorul capitol,Bye!!☺️😊

Miraculos: Dragoste și aventură Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum